Wat is er z ogoed aan Brylcreem en wat is er kut aan Murray's? Ik hoor meestal alleen het uiterste over Murray's. Of het is bijzonder kut of bijzonder goed... Sommige beweren zelfs dat het er nauwelijks meer uit je haar weg te krijgen is en het té vet aanvoelt... en daarnaast dat je er zelfs kaal van kunt worden.quote:
de light is echt kut de normale is niet eens zo gek duurquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:07 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Wat is er z ogoed aan Brylcreem en wat is er kut aan Murray's? Ik hoor meestal alleen het uiterste over Murray's. Of het is bijzonder kut of bijzonder goed... Sommige beweren zelfs dat het er nauwelijks meer uit je haar weg te krijgen is en het té vet aanvoelt... en daarnaast dat je er zelfs kaal van kunt worden.
Deze?quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
de light is echt kut de normale is niet eens zo gek duur
https://www.bol.com/nl/p/(...)Type=suggestedsearchquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:15 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Deze?
https://www.bol.com/nl/p/(...)tionType=typedsearch
Er zijn genoeg Murray's zie ik:
https://www.bol.com/nl/s/(...)c/bph_all/index.html
Allemaal waar. Er kaal van worden zal wel meevallen. Maar als je het insmeert moet je oppassen dat je niet alle haren epileert. Zo stroef is dat spul. Alleen gebruiken als je er geen problemen mee hebt dat je je haren en handen met dreft moet wassen. Of als je graag mee wilt lopen met andere idiote hearsay meelopers. Waarom iemand die troep wilt gebruiken is mij echt een raadsel. Althans de originele, er zijn ondertussen ook iets mildere.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:07 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Wat is er z ogoed aan Brylcreem en wat is er kut aan Murray's? Ik hoor meestal alleen het uiterste over Murray's. Of het is bijzonder kut of bijzonder goed... Sommige beweren zelfs dat het er nauwelijks meer uit je haar weg te krijgen is en het té vet aanvoelt... en daarnaast dat je er zelfs kaal van kunt worden.
warm maken tussen je handenquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:25 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Allemaal waar. Er kaal van worden zal wel meevallen. Maar als je het insmeert moet je oppassen dat je niet alle haren epileert. Zo stroef is dat spul. Alleen gebruiken als je er geen problemen mee hebt dat je je haren en handen met dreft moet wassen. Of als je graag mee wilt lopen met andere idiote hearsay meelopers. Waarom iemand die troep wilt gebruiken is mij echt een raadsel. Althans de originele, er zijn ondertussen ook iets mildere.
Wil voornamelijk weten wat jullie gebruiken om jullie haren in stijl te brengen..?quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:25 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Allemaal waar. Er kaal van worden zal wel meevallen. Maar als je het insmeert moet je oppassen dat je niet alle haren epileert. Zo stroef is dat spul. Alleen gebruiken als je er geen problemen mee hebt dat je je haren en handen met dreft moet wassen. Of als je graag mee wilt lopen met andere idiote hearsay meelopers. Waarom iemand die troep wilt gebruiken is mij echt een raadsel. Althans de originele, er zijn ondertussen ook iets mildere.
Je vroeg wat er kut aan is? Mijn haar wordt in stijl gebracht door 100% karakter goddomme. En een beetje brylcreem ntlk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:32 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Wil voornamelijk weten wat jullie gebruiken om jullie haren in stijl te brengen..?
American Crew Molding clayquote:
Ik heb American Crew Fiber, werkt heel fijn. Dan kan je er gewoon alles mee doen en dan blijft het nog zitten als je er met een betknschaar overheen gaat, maar je ziet niet dat er spul in zit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
American Crew Molding clayHeb ook fijn haar, herken je problemen en heb ook tijden lopen zoeken naar het juiste product.
En wat doe je dan in godsnaam met die vieze gelei? zo'n kekke stekeltjes?quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon die goedkope meuk.
Niks mis mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |