abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166010618
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik wilde mezelf gewoon dwingen om redelijk vroeg naar bed te gaan gisternacht. als ik dan na een uur weer wakker schrikan sja :') ik kan dan proberen wat ik wil maar de eerste komende twee uur kom ik dan niet meer in slaap.
Verzet je wekker zich dan ook spontaan of zo :s
  PR en moderator maandag 17 oktober 2016 @ 13:18:57 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166010683
Even een opruimslotje.

Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 17 oktober 2016 @ 14:10:03 #178
288245 crew  Moira
pi_166011910
Hele rits aan offtopic troep van vannacht en gebash van vanochtend weggehaald.
Zoals Fopje eerder al zei: kritiek mag, maar afzeiken niet. En ook bij het geven van kritiek moet je je afvragen of het gewenst is als er 100x hetzelfde herhaald wordt en het telkens maar weer terug blijft komen op onderwerpen als slaapritme/wajong/werk/gewicht/rijvaardigheden, etc. Die obsessie mag ook wel eens afgelopen zijn.
Dit topic is voor Braddie's vlogs en gesprekken/discussies/tips/ideeën daar over, zou prettig zijn als het daar voortaan ook over blijft gaan.
Fuck the EBU.
pi_166012163
dankje Moira.

Ben nu aan het wachten op mijn line 6 die vandaag moet komen. unboxihg komt dan ook online vanavond
pi_166012220
Niet 1x per maand wegen joh. We zeggen het allemaal, maar toch vertik je het om te luisterwn. Meet vaker, dan zullen fluctuaties kleiner zijn
:)
pi_166012289
zit wat in! en ik begrijp het wel. maar het is elke week zo'n teleurstelling omdat het voelt alsof ik niks kwijt raak.

als ik een keer per maand weeg zie ik bijvoorbeeld in een keer 3 4 kilo minder in plaats van de ene week 400 gram en de andere keer 1 kilo etc want dat is voor mij eerder ontmoedigend

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2016 14:31:41 ]
  PR en moderator maandag 17 oktober 2016 @ 14:37:07 #182
288245 crew  Moira
pi_166012488
Ik zou zelf eigenlijk eerder overwegen om die weegmomentjes lekker voor jezelf te houden, als je niet wil dat mensen er geobsedeerd mee bezig blijven ;)
Fuck the EBU.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:48:18 #183
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_166012712
Die weegmomenten zijn voor jezelf, je moet je er niet door laten ontmoedigen! Ik kan me een teleurstelling goed voorstellen, maar ik zou het zelf dan al niet eens delen in een vlog. ;) Nu blijf je de vraag krijgen wanneer er weer een weegmoment is en 'waarom niet gewoon iedere week'? Je bent overigens niemand iets verschuldigd, dus deel lekker wat jij wilt delen.

Zelfde geldt voor De Zeurende Chauffeur. Ik vond het grappig, heb ook gevraagd of het nog terugkomt, maar als jij jezelf er niet goed bij voelt: vooral niet doen!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_166012845
Heb je de handgreep er al af?

Maak er anders een filmpje van, dan kijk ik met je mee waar het fout gaat.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:56:54 #185
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_166012885
Of... gewoon een vlog over het sleutelen aan de Ford Ka! w/
pi_166013679
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:48 schreef Voszje het volgende:

Zelfde geldt voor De Zeurende Chauffeur. Ik vond het grappig, heb ook gevraagd of het nog terugkomt, maar als jij jezelf er niet goed bij voelt: vooral niet doen!
m.b.t de zeurende chauffeur, ik weet het nog niet, heb m`n dashcam al weer aangesloten (Zoals je gisteren ook kon zien) Maar weet niet of ik in elk geval nog zo fanatiek ga doen, als in, rond rijden om het rondrijden.

Als er ooit iets gebeurd als ik toevallig ergens heen moet is dat mooi, gebeurd dat niet, sja..

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou zelf eigenlijk eerder overwegen om die weegmomentjes lekker voor jezelf te houden, als je niet wil dat mensen er geobsedeerd mee bezig blijven ;)
Heb je zeker gelijk in! Denk ook wel dat het beter is om het niet te doen, althans, wel om mezelf te blijven wegen natuurlijk maar het niet meer vloggen :')
En het pas vloggen als er echt een significant stuk af is zeg maar.
pi_166013685
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Mr.Ping het volgende:
Heb je de handgreep er al af?

Maak er anders een filmpje van, dan kijk ik met je mee waar het fout gaat.
Handgreep heb ik er niet af, maar we laten het door iemand anders doen want ik ben sowieso niet de meest handige :')
  maandag 17 oktober 2016 @ 15:42:06 #188
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_166013721
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

m.b.t de zeurende chauffeur, ik weet het nog niet, heb m`n dashcam al weer aangesloten (Zoals je gisteren ook kon zien) Maar weet niet of ik in elk geval nog zo fanatiek ga doen, als in, rond rijden om het rondrijden.

Als er ooit iets gebeurd als ik toevallig ergens heen moet is dat mooi, gebeurd dat niet, sja..
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine. ;)
pi_166013750
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine. ;)
Ja daarom, je merkt het vanzelf wel ;) Maar ik hou m`n eigen opties gewoon open _O-
  PR en moderator maandag 17 oktober 2016 @ 15:50:36 #190
288245 crew  Moira
pi_166013915
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
En het pas vloggen als er echt een significant stuk af is zeg maar.
En ook alleen doen als je dat zelf graag wilt, niet omdat je het 'verschuldigd bent naar anderen' (want dat ben je niet).
Fuck the EBU.
pi_166014073
Klopt, maar vind het ook wel leuk om dan die "haters" Te laten zien (Als het zo ver is) Van, i told you so ;)
pi_166014791
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, maar vind het ook wel leuk om dan die "haters" Te laten zien (Als het zo ver is) Van, i told you so ;)
Dat zou wel tof zijn _O_
pi_166015645
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Voszje het volgende:

[..]

Gaan wij nog rondrijden? <3
pi_166015710
Met 30-60 minuten staat er een unboxing op m`n kanaal :D
pi_166015720
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Met 30-60 minuten staat er een unboxing op m`n kanaal :D
Van wat? :)
(she/her)
pi_166015793
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
zit wat in! en ik begrijp het wel. maar het is elke week zo'n teleurstelling omdat het voelt alsof ik niks kwijt raak.

als ik een keer per maand weeg zie ik bijvoorbeeld in een keer 3 4 kilo minder in plaats van de ene week 400 gram en de andere keer 1 kilo etc want dat is voor mij eerder ontmoedigend
:')
Maak een dieet en heb er VERTROUWEN in. Je gaat niet afvallen door elke week bang te zijn voor de weegschaal, omdat je te weinig bent afgevallen. Waardoor iemand kan afvallen, is een goed dieet opstellen, vertrouwen in dat dieet te hebben en regelmatig meetmomenten nemen. Hoe kan ik dit logisch voor jou maken.

Stel dat je wilt kijken hoeveel kilometer je gemiddeld met je auto rijdt, hoe zou je dan het beste een beeld kunnen krijgen van hoeveel je gemiddeld rijdt?
1). Je kijkt per maand hoeveel je hebt gereden.
2). Je kijkt elke dag hoeveel je hebt gereden.

Kijk hier eens naar:

Kom op Brad, het is echt niet zo moeilijk.
pi_166015907
Wordt echt vervelend nu. Steeds maar weer dat kleinerende geklaag over zijn dieet. Hou eens op zeg. :r
pi_166016067
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

Van wat? :)
pi_166016129
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef BalotelliFan het volgende:

[..]

:')
Maak een dieet en heb er VERTROUWEN in. Je gaat niet afvallen door elke week bang te zijn voor de weegschaal, omdat je te weinig bent afgevallen. Waardoor iemand kan afvallen, is een goed dieet opstellen, vertrouwen in dat dieet te hebben en regelmatig meetmomenten nemen. Hoe kan ik dit logisch voor jou maken.

Stel dat je wilt kijken hoeveel kilometer je gemiddeld met je auto rijdt, hoe zou je dan het beste een beeld kunnen krijgen van hoeveel je gemiddeld rijdt?
1). Je kijkt per maand hoeveel je hebt gereden.
2). Je kijkt elke dag hoeveel je hebt gereden.

Kijk hier eens naar:

Kom op Brad, het is echt niet zo moeilijk.
Om hierop aanvulling te geven. Scooby laat deze grafieken in zijn video zien;

Je ziet dat in de eerste dagen zijn absolute gewicht drastisch afneemt, en dat op den duur zijn gewicht stabiliseert. Hier ga jij vaak de mist in, Braad. Wanneer de progress afneemt, geef je het snel op. Maar je moet niet de weegschaal als absolute waarheid aanneemt. Zie de volgende grafieken.

Hier zie je dat Scooby's buikomvang evenredig (in dezelfde mate) afnam, ondanks dat zijn gewicht niet evenredig afnam. Als hij net als jij de weegschaal als absolute waarheid aannam, zou hij gestopt zijn rond dag 8.

Ook hier zie je hoe Scooby toch vetmassa is verloren in dezelfde mate als tijdens de eerste periode, ondanks dat zijn gewicht niet in dezelfde mate als het begin afnam.

Merk op hoe er meer waarden verbonden zitten aan afvallen dan alleen je gewicht. Maak een goed dieet, heb er vertrouwen in, meet de JUISTE waarden en heb geduld.
pi_166016191
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:05 schreef Stratotanker het volgende:
Wordt echt vervelend nu. Steeds maar weer dat kleinerende geklaag over zijn dieet. Hou eens op zeg. :r
Dit is niet lullig bedoeld, ik vind het oprecht kut om te zien hoe hard bradley er mee struggled, terwijl het echt niet zo moeilijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')