Verzet je wekker zich dan ook spontaan of zo :squote:Op maandag 17 oktober 2016 12:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik wilde mezelf gewoon dwingen om redelijk vroeg naar bed te gaan gisternacht. als ik dan na een uur weer wakker schrikan sjaik kan dan proberen wat ik wil maar de eerste komende twee uur kom ik dan niet meer in slaap.
m.b.t de zeurende chauffeur, ik weet het nog niet, heb m`n dashcam al weer aangesloten (Zoals je gisteren ook kon zien) Maar weet niet of ik in elk geval nog zo fanatiek ga doen, als in, rond rijden om het rondrijden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:48 schreef Voszje het volgende:
Zelfde geldt voor De Zeurende Chauffeur. Ik vond het grappig, heb ook gevraagd of het nog terugkomt, maar als jij jezelf er niet goed bij voelt: vooral niet doen!
Heb je zeker gelijk in! Denk ook wel dat het beter is om het niet te doen, althans, wel om mezelf te blijven wegen natuurlijk maar het niet meer vloggenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou zelf eigenlijk eerder overwegen om die weegmomentjes lekker voor jezelf te houden, als je niet wil dat mensen er geobsedeerd mee bezig blijven
Handgreep heb ik er niet af, maar we laten het door iemand anders doen want ik ben sowieso niet de meest handigequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Mr.Ping het volgende:
Heb je de handgreep er al af?
Maak er anders een filmpje van, dan kijk ik met je mee waar het fout gaat.
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
m.b.t de zeurende chauffeur, ik weet het nog niet, heb m`n dashcam al weer aangesloten (Zoals je gisteren ook kon zien) Maar weet niet of ik in elk geval nog zo fanatiek ga doen, als in, rond rijden om het rondrijden.
Als er ooit iets gebeurd als ik toevallig ergens heen moet is dat mooi, gebeurd dat niet, sja..
Ja daarom, je merkt het vanzelf welquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine.
En ook alleen doen als je dat zelf graag wilt, niet omdat je het 'verschuldigd bent naar anderen' (want dat ben je niet).quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
En het pas vloggen als er echt een significant stuk af is zeg maar.
Dat zou wel tof zijnquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, maar vind het ook wel leuk om dan die "haters" Te laten zien (Als het zo ver is) Van, i told you so
Gaan wij nog rondrijden? <3quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine.
Van wat?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Met 30-60 minuten staat er een unboxing op m`n kanaal
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
zit wat in! en ik begrijp het wel. maar het is elke week zo'n teleurstelling omdat het voelt alsof ik niks kwijt raak.
als ik een keer per maand weeg zie ik bijvoorbeeld in een keer 3 4 kilo minder in plaats van de ene week 400 gram en de andere keer 1 kilo etc want dat is voor mij eerder ontmoedigend
Om hierop aanvulling te geven. Scooby laat deze grafieken in zijn video zien;quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maak een dieet en heb er VERTROUWEN in. Je gaat niet afvallen door elke week bang te zijn voor de weegschaal, omdat je te weinig bent afgevallen. Waardoor iemand kan afvallen, is een goed dieet opstellen, vertrouwen in dat dieet te hebben en regelmatig meetmomenten nemen. Hoe kan ik dit logisch voor jou maken.
Stel dat je wilt kijken hoeveel kilometer je gemiddeld met je auto rijdt, hoe zou je dan het beste een beeld kunnen krijgen van hoeveel je gemiddeld rijdt?
1). Je kijkt per maand hoeveel je hebt gereden.
2). Je kijkt elke dag hoeveel je hebt gereden.
Kijk hier eens naar:
Kom op Brad, het is echt niet zo moeilijk.
Dit is niet lullig bedoeld, ik vind het oprecht kut om te zien hoe hard bradley er mee struggled, terwijl het echt niet zo moeilijk is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:05 schreef Stratotanker het volgende:
Wordt echt vervelend nu. Steeds maar weer dat kleinerende geklaag over zijn dieet. Hou eens op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |