Ik wil alle vlogs zienquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:56 schreef Kaashapje het volgende:
Goedzo, want die nachtvlogs zijn voorbeelden van dingen die we niet te vaak willen zien!
Daar doe ik het voor!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Zat weer op het puntje van mijn stoel voor wederom een geslaagde Q&A
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Zat weer op het puntje van mijn stoel voor wederom een geslaagde Q&A
Omdat topics terug te vinden zijn en iedereen ze dan gaat opzoeken. En dat wil je niet als je er spijt van hebt, lijkt me.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:26 schreef DeBaba het volgende:
Top tv weer dhr Bradge !
Maar de vraag "van welk topic wat je geopend heb op Fok, heb je het meeste spijt", die was niet te beantwoorden voor je ?
Omdat ik het wel een beeeetje gescheiden wil houden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:26 schreef DeBaba het volgende:
Top tv weer dhr Bradge !
Maar de vraag "van welk topic wat je geopend heb op Fok, heb je het meeste spijt", die was niet te beantwoorden voor je ?
Je hebt groot gelijk, excuus voor de vraag. Toch vind ik zo'n oude lexus 400 wel wat voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik het wel een beeeetje gescheiden wil houden.
Ben niet heel erg van Lexus, liever een oude Mercedes Benz 200quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:21 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, excuus voor de vraag. Toch vind ik zo'n oude lexus 400 wel wat voor jou
Ik loop ook vaak achter de feiten aan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben niet heel erg van Lexus, liever een oude Mercedes Benz 200
Blijven mooie wagens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak achter de feiten aan.
PIetje, ouwe kloteklappertquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak achter de feiten aan.
het is ontzettend goed geïsoleerd. Hier is een vlog over geweestquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Bradge is het niet koud in dat schuurtje?
Oh jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ontzettend goed geïsoleerd. Hier is een vlog over geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |