Hier val je van af, zal hij bedoelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals m`n jobcoach zou zeggen
[..]
hihahoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hier val je van af, zal hij bedoelen.
Spookt het in huize Slee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Voel me echt nog een beetje![]()
Lag om 1 uur in bed, om kwart voor 2 viel er wat om in m`n kamer toen schrok ik wakkerEn vervolgens duurde het tot half 4 voor ik weer in slaap viel
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hier val je van af, zal hij bedoelen.
Wow, je gaat gewoon naar een afspraak terwijl je maar 7 uur hebt geslapen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik afspraken het liefst in de middag heb? Ik zeg dat ik het chiller vind als het in het begin van de middag is omdat ik dan bijtijds kan opstaan en goed kan ontwaken.
Maar hey, ik ben sinds 10 uur wakker vanochtend na een brakke nacht en ben gewoon op m`n afspraak verschenen, dus pls.
Haten op Braddiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:50 schreef Catch22- het volgende:
Je krijgt het echt voorelkaar om te doen alsof je een fucking wonder verricht terwijl je dingen doet die voor normale mensen dagelijkse realiteit zijn.
Om 10 uur opgestaan en om 15 uur nog steeds wakker. Wow. Dat redt mijn kat zelfs nog wel
M`n jobcoach zei dat juist, er zijn veel banen te vinden voor Wajongers maar allemaal tussen de 5-12 uur per week, of op oproep basis, en ik heb zelf al aangegeven dat ik met haar samen opzoek ga naar minimaal 20 uur per week. En niet op oproep. Dus die banen die vandaag tijdens het zoeken met haar langskwamen waren bijna allemaal niets omdat ze 5-12 uur per week waren, behalve die autopoets/autowas en koeriersdienst die waren 28-40quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:04 schreef praadje het volgende:
Banen afgevallen omdat het te weinig uren zijn?? Echt? En je jobcoach gaat daarin mee?
Wow
Als je dan netto minder binnenkrijgt als met een uitkering etc vrij logisch lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:04 schreef praadje het volgende:
Banen afgevallen omdat het te weinig uren zijn?? Echt? En je jobcoach gaat daarin mee?
Wow
Die jobcoach van je zouden ze ook moeten ontslaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ging best goed, veel banen zijn afgekeurd thoughOf te ver, of te weinig uren
Nu hebben we een aantal vacatures bekeken en wat dingetjes verstuurd, volgende week hoor ik meer
Dat wordt dan toch aangevuld tot het minimumloon? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dan netto minder binnenkrijgt als met een uitkering etc vrij logisch lijkt mij.
In het geval van braddie is het misschien anders maar als je ook nog paar kinders hebt die je dagelijks normaal te vreten wilt geven?
Eh ja idd je kan toch ook twee banen nemen of beginnen met een kruimelbaantje en zo langzaam terugkeren naar de maatschappij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:04 schreef praadje het volgende:
Wow
Wees nou eens eerlijk, je hebt het wel beetje aan jezelf te danken. Geen haatquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach laat maar zitten ook, dat eeuwige gezanik op mij/mijn ritme is nou wel afgelopen wat mij betreft echt, kap eens met dat eeuwige denigrerende gezeik.
Leuk ideetje voor een vlog? Waardoor schrikt meneer Braddie wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als ik het achter elkaar had geslapen was het niet zo`n probleem geweest.
Maar ik heb behoorlijk gebroken geslapen, keer wakker geschrokken, daarna slecht in slaap kunnen komen, maar achIk ben op afspraak geweest en ben nog wakker
Kinderbijslagquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dan netto minder binnenkrijgt als met een uitkering etc vrij logisch lijkt mij.
In het geval van braddie is het misschien anders maar als je ook nog paar kinders hebt die je dagelijks normaal te vreten wilt geven?
Geen idee gelukkig geen ervaring mee !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch aangevuld tot het minimumloon? Of zie ik dat verkeerd?
Precies. Waarom zou je de hele dag in een treintje willen zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Haten op Braddie![]()
![]()
![]()
Dat 6 miljoen mensen zo dom zijn om als loonslaaf door te gaan moeten hun weten
Dat moet dan wel beetje allemaal in de buurt zijn, anders moet je nog een auto aanschaffen die je net hebt weg gedaan om die gratis spullen op te halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:09 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Kinderbijslag
Tweedehands
Gratis weggeefdingen op Facebook met eten
Droog, warm, (thuis hoeft de cv/pc niet aan) gratis koffie, 06 van de baas om te fokken met 4g(ook voor niks) en nog betaald krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je de hele dag in een treintje willen zitten?
Je moet eens weten wat mensen allemaal gratis weggeven op Facebook. Als ik later kinderen heb hoef ik iig geen kleding en speelgoed voor ze te kopen want dat wordt toch weggegevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat moet dan wel beetje allemaal in de buurt zijn, anders moet je nog een auto aanschaffen die je net hebt weg gedaan om die gratis spullen op te halen![]()
![]()
En hoeveel 2e hands spullen heb je nodig? Meeste mensen hebben alles bed bank paar pannen etc...
Daarvoor ga je niet netto inleveren op een baan voor een paar uurtjes om maar werk te hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |