Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
En hij moet niet zomaar topics sluiten!
Ben je verdwaald mijn kind?quote:
Lijkt mij zo vreselijk lastigquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij/zij moet veel tijd hebben en een engelengeduld bezitten.
In deze slangenkuil modden is haast niet te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt mij zo vreselijk lastig
Zeker als je weet hoe het hier dagelijks aan toe gaat
Kom misschien wel kalm en vriendelijk over maar dat kan van het ene naar het andere moment zo omslaan
Hey! Het stemt mij vrolijk je hier te zien.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:08 schreef Izzy73 het volgende:
Ali_boo lijkt me de beste kandidaat voor deze job.
Haha .. thanks Jogy.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey! Het stemt mij vrolijk je hier te zien.
Eens. Met de kanttekening dat de mod wel een kritische mindset heeft die ook tegen de berichtgeving van de BNW media in durft te gaan. Net zoals er in de msm onzin verkondigt wordt moet er wel erkend worden dat de BNW media daar op zijn minst even goed in is. Daar kan je dan nog in meenemen, omdat het BNW is, dat het bewuste misinformatie is. Enkel omdat iemand het eens is met de tendens van de boodschap maakt de boodschap niet waar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:47 schreef Izzy73 het volgende:
Het forum VBL heeft mods die van VBL houden, het forum UTO heeft mods die naar die shit kijken.
Het forum NWS heeft mods die zich daar mee bezig houden enz. enz. dus het lijkt me zo klaar als een klontje wat voor mod BNW nodig heeft. En dat is dus niet iemand die regelmatig in de SC van BNW te vinden is en alles wat er in BNW gepost wordt onzin vindt.
Goed hoor. Geen klachten. En met u?quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha .. thanks Jogy.
Long time no hear, jammer dat je ermee stopt maar ik snap het ergens wel.
Hoe is het met u?
Joog was wel een goeie ja. Van het kaliber the last boyscout zegmaar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:33 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik vind het net als de meesten jammer dat Jogy vertrek maar goed, gezien de druk vanuit het Westen was er denk ik ook geen andere mogelijkheid.
Voor mij het belangrijkste, c.q. belangrijkste eigenschap is de discussie levend houden en niet gelijk en goed/fout of hokjes gaan denken. Jogy deed dat vond ik altijd heel goed.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Joog was wel een goeie ja. Van het kaliber the last boyscout zegmaar.Jogy
Kritisch zijn is altijd goed natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens. Met de kanttekening dat de mod wel een kritische mindset heeft die ook tegen de berichtgeving van de BNW media in durft te gaan. Net zoals er in de msm onzin verkondigt wordt moet er wel erkend worden dat de BNW media daar op zijn minst even goed in is. Daar kan je dan nog in meenemen, omdat het BNW is, dat het bewuste misinformatie is. Enkel omdat iemand het eens is met de tendens van de boodschap maakt de boodschap niet waar.
Ook geen klachten. Just living my life zonder alle poehaa van het internet.quote:
Joog -> Jogy.quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Joog was wel een goeie ja. Van het kaliber the last boyscout zegmaar.Jogy
Bedankt Hansquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |