Die wijven warmen ook een Avikoprakje op. Wie kookt er nou nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heb je niet gewoon een wijf dat eten voor je kookt?
Wat een onsmakelijke combinatie, zo op het oog.quote:Dus Aviko snel en smakelijk geprobeerd. Zak uit de vriezer. Aardappelpartjes met champignons, asperges, sausje en gyros.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:45 schreef Sigaartje het volgende:
Nou dat viel wel mee hoor. Het waren trouwens groene asperges. Verse zijn lekkerder, maar dat weet je.
Ik had er alleen meer aardappel bij gewild. Zie je op de verpakking ook al. Paar verdwaalde partjes, dan denk je Aviko, eeehhhhh...
Nou, dit was niet zo Grieks hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:48 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik blijf het een onsmakelijke mix vinden. Asperges met champignons en gyros ... blegh.
Nu hou ik sowieso niet van Griekse vleesgerechten. Vind het vooral allemaal erg unisex schoenzool. Maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan mij.
Normaal krijg je meer dan genoeg aardappel met dit soort gerechten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:45 schreef Sigaartje het volgende:
Nou dat viel wel mee hoor. Het waren touwens groene asperges. Verse zijn lekkerder, maar dat weet je.
Ik had er alleen meer aardappel bij gewild. Zie je op de verpakking ook al. Paar verdwaalde partjes, dan denk je Aviko, eeehhhhh...
Foto's erbij maakt het geheel fijner.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:48 schreef Sigaartje het volgende:
Vanavond eet ik vegetarisch, morgen goulashsoep uit een zak met brood.
Ga ik hier ook verslag van doen.
Je staat daarin niet alleen zuster.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:48 schreef Copycat het volgende:
Vind het vooral allemaal erg unisex schoenzool. Maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan mij.
Lijkt me leuk, mede daar ik gewend ben om goulashsoep uit een bord te eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:48 schreef Sigaartje het volgende:
Vanavond eet ik vegetarisch, morgen goulashsoep uit een zak met brood.
Ga ik hier ook verslag van doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |