abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165960022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Die jongen moet tegen zichzelf beschermd worden en dringend naar de diëtist en personal trainer.

Duvel had zo'n nummer dat je hem kon bellen voor een makeover voor meer shine. Dat zou Braddie moeten doen. Bel Duvel:

Heb je zijn hoofd gezien?😮

Zelfs al valt hij af. Is het nog niks. Misschien dat gescheiden tokkie moeders hem willen maar verder ho maar.
pi_165960026
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:16 schreef Heisenberg77 het volgende:

[..]

Wie is dat.. Een vrouwelijke moderator of zo?
meisje dat gepest wordt
pi_165960147
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:10 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dat slaat als een lul op een drumstel!
Je moet normaal doen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165960260
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:19 schreef Heisenberg77 het volgende:

[..]

Heb je zijn hoofd gezien?😮

Zelfs al valt hij af. Is het nog niks. Misschien dat gescheiden tokkie moeders hem willen maar verder ho maar.
Hij zou het in eerste instantie voor zichzelf moeten doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165960410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je moet normaal doen.
bradgetv op dumpert zei dat hoor :S
pi_165960518
Braddie zijn video's zijn het enige waar ik 's ochtends nog voor wakker wil worden
pi_165960562
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:33 schreef IDkaart het volgende:

[..]

bradgetv op dumpert zei dat hoor :S
Oh, ik dacht dat je dat tegen mij zei, mijn fout.
pi_165960678
;( Valutaspeculanten
;( Haten op Braddie
pi_165960772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Dumpert maar niets, echter heeft Dumpert wel als voordeel dat daar geen video's en posts worden verwijdert.
Niet helemaal, die post met persoonlijke info over Braddie is wel weggejorist.
pi_165960799
Rubashagroker die mij de schuld vakkundig in de schoenen schuift. Net alsof ik Braddie publiekelijk zou afvallen
pi_165961071
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Net alsof ik Braddie publiekelijk zou afvallen
I see what you did there.
pi_165961092
Maar jeetje joh die reacties he. Ik maar denken dat de FP erg is.
pi_165961206
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef zovty het volgende:

[..]

I see what you did there.
Gr
pi_165961665
Is braddie die ene persoon die elke keer voor zijn rijexamen zakte ?
pi_165961762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:46 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Niet helemaal, die post met persoonlijke info over Braddie is wel weggejorist.
Nog altijd beter dan het topic in WEB waar vrijwel elke post die negatiever dan neutraal is het naar alle waarschijnlijkheid niet zal overleven.
pi_165961771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef Lazvic het volgende:
Is braddie die ene persoon die elke keer voor zijn rijexamen zakte ?
Ja die ja.
pi_165961804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:18 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja die ja.
Is er een speciale rede waarom hij zich zo voor gek zet? Ik loop wat achter betreft braddie zaken .
pi_165961861
Dumpert :')

Verzamelplek voor social outcasts en ander kansloos volk uit de maatschappij. Wel grappig om te zien dat zijn 'soortgenoten' hem ook uitkotsen _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:20 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Is er een speciale rede waarom hij zich zo voor gek zet? Ik loop wat achter betreft braddie zaken .
Waarschijnlijk zijn mentale beperking. Hij snapt gewoon niet waarom mensen zo op zijn gedrag reageren, dus hij gaat zijn gedrag ook niet veranderen.
pi_165961924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:24 schreef Mark031 het volgende:
Dumpert :')

Verzamelplek voor social outcasts en ander kansloos volk uit de maatschappij. Wel grappig om te zien dat zijn 'soortgenoten' hem ook uitkotsen _O-

[..]

Waarschijnlijk zijn mentale beperking. Hij snapt gewoon niet waarom mensen zo op zijn gedrag reageren, dus hij gaat zijn gedrag ook niet veranderen.
Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.
pi_165962010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.
ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?
pi_165962050
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:

[..]

ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?
Doe jij het maar. Trouwens hoe gaat het je studie op het universiteit ?
pi_165962211
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Beter de crisisdienst van de GGZ.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165962795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Gast :')

Zelfbenoemde superpsychiater ben jij of niet?

Je bent dan vast niet op de hoogte van dat sociale experiment waarin 5 hooggeleerde psychiaters 2 uur lang mochten babbelen met 10 mensen. Van die 10 mensen hadden 5 een gediagnosticeerde psychiatrische aandoening en 5 waren niet bekend met een psychiatrische voorgeschiedenis.

Mochten ze raden welke 5 psychiatrische patiënt waren op basis van 2 uur lang vragen stellen, praten en dat zelfs vis à vis en niet via een videootje.

Je voelt 'em al aankomen volgens mij: ze scoorden slechter dan de gokkans.

Met je hautaine gelul dat je Brad wel even een aandoening aanpraat kom je niet weg. Zéker niet op basis van in totaal -wat zou het zijn- maximaal 10 minuten beeldmateriaal, waarin hij zelf óók nog eens besluit een aangedikte rol te spelen.

Poe's Law zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.

Razumije¨? Puno hvala.

[ Bericht 0% gewijzigd door starla op 14-10-2016 23:18:47 ]
I feel kinda Locrian today
pi_165962877
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Doe jij het maar. Trouwens hoe gaat het je studie op het universiteit ?
ze kennen mij bij de politie weer je hoe vaak ik in 2015 aangifte heb gedaan :') volgens mij herkennen ze me al als ik binnenloop op het bureau
Komende jaren wil ik ff geen aangifte doen en niet de politie bellen
pi_165962888
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:

[..]

Gast :')

Zelfbenoemde superpsychiater ben jij of niet?

Je bent dan vast niet op de hoogte van dat sociale experiment waarin 5 hooggeleerde psychiaters 2 uur lang mochten babbelen met 10 mensen. Van die 10 mensen hadden 5 een gediagnosticeerde psychiatrische aandoening en 5 waren niet bekend met een psychiatrische voorgeschiedenis.

Mochten ze raden welke 5 psychiatrische patiënt waren op basis van 2 uur lang vragen stellen, praten en dat zelfs vis à vis en niet via een videootje.

Je voelt 'em al aankomen volgens mij: ze scoorden slechter dan de gokkans.

Met je hautaine gelul dat je Brad wel even een aandoening aanpraat kom je niet weg. Zéker niet op basis van in totaal -wat zou het zijn- maximaal 10 minuten beeldmateriaal, waarin hij zelf óók nog eens besluit een aangedikte rol te spelen.

[i]Poe's Law[i/i] zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.

Razumije¨? Puno hvala.
Klinkt interessant, link naar dat experiment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')