Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik zag dus vanmiddag Starsplash - Rainbow In The Sky (origineel van Dj Paul Elstak) op The Box.Wat vinden jullie hier bij Fok nou eigenlijk van de releases van Starsplash (Charly Lownoise)?
Is niet alleen van Charly Lownoise dacht ik. Hij doet dit samen met een duitser. Charly Lownoise doet er maar weinig aan. Maar ik zal het even voor de zekerheid navragen/kijken. Zal vanavond even kijken hoe die Duitser heet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken. Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ik noem dit makkelijk geld verdienen........ Kom es met wat origineels en ga niet je eigen producties remixen en opnieuw blijven uitbrengen!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/