Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shitquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Qatar airlines had vanavond een prijsfout.
1.2k voor Zurich -> Sydney in business retour.
Koekoek wat een prijs.
Jammer genoeg ben ik niet zo flexibel.
geen eens macaroni met smacquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
tot zover deze leuke anekdote over het nederlands eten
ik dacht dat ze boerenkool ging maken
krijg ik bami
(nederlands)
ja wel geinigquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shit
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had er nooit een ei bij
die zat wel altijd bij de nasi, waarom weet ik niet
bah vieze combiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nasi hoort omeletje bij, lekker man
hoezo hoort dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
LINKquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shit
Eensquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
quote:
error fares heet het volgens mijquote:
Vind het helemaal prima als ik voor 1.2k aan de andere kant van de wereld kan zitten in business.quote:
Niet alles letterlijk nemen hansquote:
hoezo is dit een antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
error fares heet het volgens mij
mensen tjappen gewoon die eitje bij hun macaroni of nasiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij weet het dus ook niet
fascinerend
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatiequote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen tjappen gewoon die eitje bij hun macaroni of nasi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |