Moet ik ook echt nog eens gaan lezen, maar ik vond deel 1 niet heel bijzonder moet ik zeggen. Misschien had ik beter eerst moeten lezen en dan kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel GoT gelezen laatste dagen.
Boek 4 toch wel matig tot nu toe. In boek 3 gebeurt van alles en na 300 pagina's in boek 4 is er letterlijk niks gebeurd.
Boek 1 was even wennen. Veel informatie in kleine stukjes. Korte hoofdstukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook echt nog eens gaan lezen, maar ik vond deel 1 niet heel bijzonder moet ik zeggen. Misschien had ik beter eerst moeten lezen en dan kijken
Ach, die lees je zo wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen met Gijp, dat was dan weer van minder niveau.
Ja uurtje, misschien 2.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja uurtje, misschien 2.
En om nu maar 1 boek uit Nederland te bestellen
2quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Eerste of tweede van Gijp? Die tweede heb ik laatst gekocht, die vond ik wel wat beter dan eerste deel
Dag Fylaxquote:
Prima, met jou ook?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb nog paar lekkere boekies voor de boeg door verjaardag.
Boek 4 en 5 zijn erg matig ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel GoT gelezen laatste dagen.
Boek 4 toch wel matig tot nu toe. In boek 3 gebeurt van alles en na 300 pagina's in boek 4 is er letterlijk niks gebeurd.
https://www.amazon.co.uk/(...)graphy/dp/1849549141quote:
Daarom vond ik het ook kut. Elk hoofdstuk was gewoon precies elke scene van eerste seizoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog letterlijk de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |