Ik had geen problemen met de trial versie op pc. 1080p ultra 50-60fps en op high 60-70fps.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:16 schreef Jeff89 het volgende:
Weet iemand of BF1 nog steeds RAM lekt? Ik heb 8g ram, wat in principe genoeg zou moeten zijn, maar tijdens de beta liep 'm RAM gebruik na een paar potjes (3+) achter elkaar spelen steevast op richting de 100%.. Op verschillende forums mensen met 't zelfde probleem gezien..
Meer RAM kopen staat sowieso op 't lijstje, maar in principe zou het spel gewoon moeten draaien.. Als het eerste potje het vlekkeloos doet zou hij niet na enkele potjes 100% RAM moeten trekken.
Trial als in die Origin Access dinges waarmee je nu al de hele game kan spelen, of trial als in de Open Beta?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met de trial versie op pc. 1080p ultra 50-60fps en op high 60-70fps.
R9 290 4gb
I7 4790 3.6ghz
8gb ram
Heb er verder niet echt op gelet maar speelde prima iig.
Die origin acces trial inderdaad. Anders kan je het nog proberen toch als die trial nog beschikbaar is. Kost 4 euro en dan kan je 10 uur testen/spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Trial als in die Origin Access dinges waarmee je nu al de hele game kan spelen, of trial als in de Open Beta?
Het probleem in de Beta trad bij mij ook pas op na meerdere potjes achter elkaar spelen. Dan begon de lag, als het RAM gebruik richting 100% liep.. Game afsluiten en weer een nieuw potje joinen loste het op, tot ik weer 'n paar potjes had gespeeld. Als jij nu met 8g ram de trial meerdere potjes kan spelen zonder problemen lukt 't mij ook wel denk ik.. Specs zijn enigsinds vergelijkbaar, 970 4GB,i7-2600 3.4ghz en dus die 8gb RAM.
als ik nu de ps4 versie preorder van bol kan ik het dan gelijk spelen met een code dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Bol.com gebeld omdat ik geen code had gekregen voor hellfighter pack zodat ik ook alvast kan beginnen met spelen. Eerst deden ze moeilijk. Nu krijg ik voor 5 uur de code en 10 euro cadeaubon.
Neen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
als ik nu de ps4 versie preorder van bol kan ik het dan gelijk spelen met een code dan?
Had de beta gespeeld en vond het wel leuk maar het mist bepaalde bf elementen plus het voelt nogal aan als battlefront. Maar iets beters kan je op dit moment niet echt spelen dus wel gepreorderd..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoewel Battlefield 1 ongetwijfeld een pareltje gaat worden en ik er waarschijnlijk (te) veel tijd aan ga spenderen, heb ik hem toch niet ge pre-ordered. Ik ben een beetje huiverig geworden na Battlefield 4 en kijk eerst even de kat uit de boom denk ik. Heeft iedereen hier hem verder besteld/ het in de planning staan hem vrijdag meteen te spelen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:55 schreef SoldMayor het volgende:
Heb er nu al heel wat uren op zitten en het begint nu al gewoon te vervelen.
De game is zo minimaal. Er zitten maar een paar wapens in. Amper unlocks en na 20 uur heb je alle wapens al vrijgespeeld. Het spel mist zo veel diepgang. Zo jammer.
Dit had zoveel meer kunnen zijn.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoewel Battlefield 1 ongetwijfeld een pareltje gaat worden en ik er waarschijnlijk (te) veel tijd aan ga spenderen, heb ik hem toch niet ge pre-ordered. Ik ben een beetje huiverig geworden na Battlefield 4 en kijk eerst even de kat uit de boom denk ik. Heeft iedereen hier hem verder besteld/ het in de planning staan hem vrijdag meteen te spelen?
Hahaquote:
Ik zeg niet dat het geen goede game is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja goed dat ik hem niet met launch haal dan
neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:57 schreef Roces18 het volgende:
Weet niet of ik al antwoord had want niemand quote mij en ik kan het niet meer vinden. Maar kan je met je dlc code ook eerder spelen als je hardcopy hebt (ps4)
Triest deze post. Als je unlocks en bars wilt vullen ga je maar cod spelen. Echt ga nadenken waarom je uberhaupt games speelt als je 'omdat ik niks meer kan unlocken' terwijl het plezier in de game zelf zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen goede game is.
Gamaplay 10
Geluid 10
Graphics 10
Diepgang 5
Om even simpel als voorbeeld te gebruiken.
Het had gewoon veel uitgebreider moeten zijn.
Ik heb nu al niks meer om voor te spelen. Geen unlocks, level up gaan heeft geen nu.
Als je ongeveer level 30 bent heb je alles al.
Ik speel al jaren amper COD.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Triest deze post. Als je unlocks en bars wilt vullen ga je maar cod spelen. Echt ga nadenken waarom je uberhaupt games speelt als je 'omdat ik niks meer kan unlocken' terwijl het plezier in de game zelf zit.
Diepgang een 5 omdat meneer geen dopamine stimulans krijgt aan het einde van elke match. Te triest voor woorden die post van je SoldMayor. Ga aub terug naar cod, daar heb je ontiegelijk veel unlocks en bars om te vullen, al is de gameplay ruk. Maar hey als we maar ergens 'naartoe' werken
![]()
![]()
Je speelt nergens voor hè? Geen camo, of wat dan ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Triest deze post. Als je unlocks en bars wilt vullen ga je maar cod spelen. Echt ga nadenken waarom je uberhaupt games speelt als je 'omdat ik niks meer kan unlocken' terwijl het plezier in de game zelf zit.
Diepgang een 5 omdat meneer geen dopamine stimulans krijgt aan het einde van elke match. Te triest voor woorden die post van je SoldMayor. Ga aub terug naar cod, daar heb je ontiegelijk veel unlocks en bars om te vullen, al is de gameplay ruk. Maar hey als we maar ergens 'naartoe' werken
![]()
![]()
Frustie post weerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |