Hoeft niet zo te zijn hoor, ik weet niet of je Jordy uit België kent? Sommige ouders willen geen verantwoording dragen en willen z.s.m. van hun zoon of dochter af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:00 schreef Leandra het volgende:
Dan zal het wel een vreselijk opstandig en betweterig kind zijn.
18-jarigen gaan dan meestal ook gewoon op kamers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:03 schreef Redbullkid het volgende:
Lijkt me best knap als een 18jarige aan een huis kan komen deze dagen. Al helemaal dat hij de belachelijke huren kan veroorloven van tegenwoordig
Die viel al onder jeugdzorg, daar zal wel een reden voor zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:04 schreef 0906 het volgende:
Vaak komen deze ouders wel van een koude kermis thuis wetende dat er een onderhoudsplicht geldt totdat hij/zij 21 is.
[..]
Hoeft niet zo te zijn hoor, ik weet niet of je Jordy uit België kent? Sommige ouders willen geen verantwoording dragen en willen z.s.m. van hun zoon of dochter af.
www.hln.be/plus/nieuws/ni(...)ots-alleen-a2847024/
Daarom ben ik uit voorzorg zelf op m'n 17e maar vertrokkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:00 schreef Leandra het volgende:
Dan zal het wel een vreselijk opstandig en betweterig kind zijn.
Ik was al vroeg een wijze oude man in het lichaam van een jonge blonde god.quote:
En hoeveel 18-jarige op straat getrapte mensen dwingen dit ook daadwerkelijk af via de rechter?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:04 schreef 0906 het volgende:
Vaak komen deze ouders wel van een koude kermis thuis wetende dat er een onderhoudsplicht geldt totdat hij/zij 21 is.
Same here!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom ben ik uit voorzorg zelf op m'n 17e maar vertrokken
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je gaat even klagen in de FB van dit subforum ipv mij at random te beschuldigingen van het verwijderen van jouw post.
Ik heb hier niets gemod.
waarvan de huren nog belachelijker zijn dan die van sociale woningen... wat is je punt? ik had er drie <---quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
18-jarigen gaan dan meestal ook gewoon op kamers.
Alles vervalt als het kind 18 jaar wordt: kinderalimentatie, kinderbijslag, kindgebondenbudget, het meeliften op de zorgverzekering van de ouder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:59 schreef 0906 het volgende:
Ik lees weleens van die verhalen dat ouders besluiten als een kind ook maar net 18 is geworden om hen de deur te wijzen. Weliswaar is het geen kind meer en volgens de wet volwassen, wat beweegt ouders ertoe om hun zoon of dochter het huis uit te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |