Gewoon WK halen denk ik. Nog een keer geen toernooi dat trek ik niet hoor. Liever op een eindtoernooi in de 2e ronde eruit dan helemaal geen toernooi.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ik ben tevreden als we 2e worden en verliezen van Italië in de PO's (gegeven redelijk spel)
Nop. Jij wel?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Heb je de nieuwe SBC al gedaan @Rickert
Sniperparadijs
Paar keer rood voor de Fransen, 3 strafschoppen voor Nederland...quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet te verliezen hoor.
Ik niet. Die gele tyfuskwalificatie gekeken en dan eindigen in een anti climax?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ik ben tevreden als we 2e worden en verliezen van Italië in de PO's (gegeven redelijk spel)
mongoolquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onzin Frankrijk vind ik ook helemaal niet zo overtuigen vandaag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Paar keer rood voor de Fransen, 3 strafschoppen voor Nederland...
Inderdaad, kan nog best.
WTFquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben het zo vaak met je eens broer, opvallendquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin Frankrijk vind ik ook helemaal niet zo overtuigen vandaag.
Echt he.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er mensen Heineken willen drinken.
HAHA Best wel jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:JongsmaJongsma twitterde op maandag 10-10-2016 om 21:43:10Handig overzicht van alle schoten van het Nederlands Elftal tot nu toe, plus legenda om ze allemaal te kunnen onder… https://t.co/GFrmXUfm9E
reageer retweet
Dat H41 lijkt mij wel watquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Dat verraadt dat je een hoogintelligent wezen bent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben het zo vaak met je eens broer, opvallend
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
poesje mauw ik speel leuk voetbal-conferentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |