veulste veul kcalquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:27 schreef TwisterNederland het volgende:
Chocolademelk is helemaal niet lekker
Wel!quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:27 schreef TwisterNederland het volgende:
romantisch 😊quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Na een wandeling over het strand in de herfst.
Mag hopen dat je dan een thermofles met warme chocolademelk meeneemt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Na een wandeling over het strand in de herfst.
Nee ik ben dood.quote:
Wellus.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:27 schreef TwisterNederland het volgende:
Nee, puur en ijskoud!quote:
Nee, veel te koud.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meesten reageren met "Nee veel te koud"
Wat een tyvus mongoolquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:27 schreef TwisterNederland het volgende:
Nicequote:Op zondag 9 oktober 2016 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Ik geef Bram wel gelijk, zonder slagroom is ie lekkerder.
Rez! Ik heb die gerookte paprikachips gekochtGoede aanrader, lekkerder dan die standaardchips en ik eet er ook minder van op.
Duuhh...quote:
Hallo, geest van Bramquote:
Nietes!quote:
Ik vind het echt niet lekker hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Ik geef Bram wel gelijk, zonder slagroom is ie lekkerder.
Rez! Ik heb die gerookte paprikachips gekochtGoede aanrader, lekkerder dan die standaardchips en ik eet er ook minder van op.
Wat is er mis met jou.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hallo, geest van Bram
[..]
Nietes!
[..]
Ik vind het echt niet lekker hoor
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker. Is dat erg dan?
Het lijkt alsof ik een misdaad heb gepleegdquote:
Ik praat niet met misdadigers.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ik een misdaad heb gepleegd![]()
Hoe gaat je studie eigenlijk? Je was een tijdje weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |