abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7136407
heheh ben beniewd wat voor reactie ik ga krijgen

-----------------------------------------------------------------
Geachte mevrouw xxxxx,

Naar aanleiding van het einde van mijn dienstverband met xxx per 25 oktober j.l., met uw wederzijds goedkeuren en in achtname van de hiervoor wettelijk geldende regels, moest ik helaas constateren dat vandaag 4 december 2002, ik nog geen afrekening heb ontvangen, betreffende het uitbetalen van het vakantiegeld voor de maanden xx tot en met xxx, dan wel een bericht van u wanneer ik deze kan verwachten.

Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mij hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Bij uitblijven van een reactie uwerzijds zal ik mij helaas verplicht voelen overige afhandelingen en communicatie met xxxx handen te moeten geven. Uiteraard hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,

Deal with it; rock 'n roll
pi_7136438
Hehehe vette lol. Altijd zo leuk zulke brieven schrijven

Hoop dat je je geld snel krijgt

Succes!!!

woensdag 4 december 2002 @ 10:30:07 #3
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_7136493
Bij uitblijven van een reactie uwerzijds zal ik mij helaas verplicht voelen overige afhandelingen en communicatie met xxxx handen te moeten geven

afhandelingen en communicatie handen geven? dus gewoon afslaan bedoel je

Supafly is mijn held!

trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_7136495
quote:
Bij uitblijven van een reactie uwerzijds zal ik mij helaas verplicht voelen overige afhandelingen en communicatie met xxxx handen te moeten geven.
UIT handen te moeten geven?

Maar voor de rest een goeie

Catch ya on the flipside...
pi_7136503
quote:
Op woensdag 4 december 2002 10:30 schreef P.bertens het volgende:
Bij uitblijven van een reactie uwerzijds zal ik mij helaas verplicht voelen overige afhandelingen en communicatie met xxxx handen te moeten geven

afhandelingen en communicatie handen geven? dus gewoon afslaan bedoel je

Supafly is mijn held!

It's okay to eat fish
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_7136552
Hmm die brief lijkt me niet meer dan terecht...alleen dat laatste is vrij overbodig, als je ze er gewoon op aanspreekt weten ze ook wel dat ze verplicht zijn om dat uit te betalen. Een belletje is vaak ook wel voldoende trouwens hoor...

Succes in ieder geval

pi_7136611
Hmm in het mailtje staat wel uit handen maar heb teveel weg ge xx in de post maarre ikuh nie belluh want ikkuh een kenker hekel (terecht als je de rest van het verhaal weer) aan die bitch heb en ik nie meer haar stem wil horen.. dus doe het zo
pi_7137002
EN WE HEBBUH REACTIE!! HAHAHAH en hoe hehehehe
------------------------------------------------------

Ha die Mike (ik dus ),

je hoeft, ook na het beeindigen van je dienstverband, me niet ineens zo formeel met u aan te spreken hoor... Maar ja, waarschijnlijk kun je anders niet met deze situatie omgaan..

However, ik heb afgelopen maandag contact gehad met degene die onze salarisadministratie doet en ik verwacht de berekening eigenlijk vandaag in huis te hebben. Zodra ik 'm binnen heb maak ik het verschuldigde bedrag naar jouw rekening over en stuur ik de 'loon-' strook naar je huisadres toe.

Groetjes,

quote:
Maar ja, waarschijnlijk kun je anders niet met deze situatie omgaan..
HAHAHA fantastisch hehehe
pi_7137527
quote:
Op woensdag 4 december 2002 11:09 schreef Suphafly het volgende:
EN WE HEBBUH REACTIE!! HAHAHAH en hoe hehehehe
------------------------------------------------------

Ha die Mike (ik dus ),

je hoeft, ook na het beeindigen van je dienstverband, me niet ineens zo formeel met u aan te spreken hoor... Maar ja, waarschijnlijk kun je anders niet met deze situatie omgaan..

However, ik heb afgelopen maandag contact gehad met degene die onze salarisadministratie doet en ik verwacht de berekening eigenlijk vandaag in huis te hebben. Zodra ik 'm binnen heb maak ik het verschuldigde bedrag naar jouw rekening over en stuur ik de 'loon-' strook naar je huisadres toe.

Groetjes,
[..]

HAHAHA fantastisch hehehe

Hoe dan ook goed dat je het formeel hebt aangepakt. Altijd doen in zulke gevallen, ook als je op goede voet hebt gestaan met je leidinggevenden. Die staan in dat soort gevallen n.l. altijd aan de kant van het bedrijf natuurlijk en mocht er wel stront aan de knikker komen dan kunnen ze je nooit dingen gaan verwijten
pi_7155871
formele opstelling is altijd goed, kunnen ze je later niet pakken op "niet serieus opgestelde brief" en dergelijke
  donderdag 5 december 2002 @ 12:52:38 #11
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_7158294
quote:
Op woensdag 4 december 2002 10:20 schreef Suphafly het volgende:

met uw wederzijds goedkeuren

Als je formele taal wil schrijven moet je dat natuurlijk wel kunnen. "Uw wederzijds"... Wat is het nou, van haar of van jullie allebei? Contradictio in terminis dit.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')