Achter je fotolijstjes kijken of er niet stiekem een camera door de ogen van je opa kijkt. Onder de bank voelen of er een microfoontje zit. Dit soort dingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:40 schreef Mentos79 het volgende:
hoe doe je dat en met wat kan dat het beste ?
ts is een lekker wijf?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraag jezelf eens serieus af waarom die man dat zou doen.
Wel de modem even opnieuw starten dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:54 schreef Attitude het volgende:
Je wachtwoord van wifi veranderen op moment dat je zeker weet dat hij thuis is en aan internetten is. En dan verander je hem en luister je naar de reactie ervan...
Dat is niet de gebruikersnaam, maar de naam van het netwerk dat je modem maakt, en waarop je inlogt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:33 schreef Mentos79 het volgende:
Ook heeft die vent het wachtwoord en gebruikersnaam van mijn modem gekopieerd tijdens zijn bezoekjes terwijl ik aan het werk was. Die gegevens stonden onderop de modem geplakt.
Kan niet. Wat je in elk geval moet doen, is inloggen op het modem, en het admin wachtwoord wijzigen. Dat staat op een default vaak als je het krijgt, dus als je daar niets aan doet, kan iedereen inloggen. Makkelijkste is, modem resetten. Gelijk inloggen, en admin wachtwoord wijzigen.quote:Ik kan het wachtwoord wel aanpassen maar ik denk dat hij het ip adres of iets anders gebruikt om toch mee te liften op het gratis internet gebruik
Ik vermoed dat TS camera's in het appartement van de bovenbuurman heeft geïnstalleerd en dat ze zo de klikgeluiden kan koppelen aan het veranderen van de wifi instellingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:03 schreef redboyke het volgende:
moet je wel supergehoor hebben als je je buurman hoort wifi instellingen veranderen op z'n computer
Hoe is de buurman toen binnen gekomen? Heb je toen wel aangifte gedaan van inbraak?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:33 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
dit gaat van de buren opstoken over mij tot in mijn woning rondsnuffelen wanneer ik niet thuis was. Er was niks gestolen maar wel veel verplaatst. Ik heb een sterk vermoeden dat er verborgen camera's in mijn woning hangen en dat er afluisterapparatuur is geplaatst.
Meest makkelijke is het volgen van het zoemen.quote:Sinds een tijdje hoor ik gezoem wanneer het stil is. Ik heb mijn sloten meteen vervangen.
Ik wil dus weten hoe ik die camera's kan ontdekken en kan verwijderen.
Password veranderen van je wifi, per direct. Dan kan hij er niet meer op en zijn camera's ook niet.quote:Ik kan het wachtwoord wel aanpassen maar ik denk dat hij het ip adres of iets anders gebruikt om toch mee te liften op het gratis internet gebruik of mee te kijken op mijn computer en ik weet bijna zeker dat hij die camera's in mijn woning had ingesteld op het ip adres van mijn modem.
Wat je ook nog zou kunnen doen is je huis minutieus helemaal schoonmaken. dan zou je vanzelf dingen tegen moeten komen die er niet thuishoren.quote:Hoe kan ik die camera's en andere verborgen apparatuur in mijn huis ontdekken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |