abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165817865
Ik voel me gediscrimineerd door ts, mijn huidskleur,geslacht en sexualiteit wordt niet genoemd.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:38:20 #27
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_165818223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef BalotelliFan het volgende:

[..]

Moslim discriminatie is toch niet meer of minder prevalent dan andere vormen van discriminatie?
Dat het voor jou misschien meer lijkt, komt misschien omdat jij elke dag met moslim-discriminatie in aanraking komt relatief tot andere vormen van discriminatie. Dan treedt je confirmation-bias in actie en kom je op zulke kromme conclusies.
Mooi verhaal met dat confirmation-bias, dat kun je voor heel wat andere volkeren inderdaad wel invullen (donkere mensen die strijden tegen racisme, joden tegen anti-semitisme en noem maar op). Punt is alleen dat je niet echt mijn punt weerlegd.
Discriminatie tegen moslims blijft jammer genoeg bestaan en moet bestreden worden.

Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren. Man, discrimineren is nog niet eens het minste probleem. De doodsverwensingen zie je in alle uithoeken van het web. 8)7

Sommige moslims zullen nooit opgeven wat betreft de strijd voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid, hoe hard de moslimhaters daar ook van dromen:
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:41:56 #28
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165818311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Mooi verhaal met dat confirmation-bias, dat kun je voor heel wat andere volkeren inderdaad wel invullen (donkere mensen die strijden tegen racisme, joden tegen anti-semitisme en noem maar op). Punt is alleen dat je niet echt mijn punt weerlegd.
Discriminatie tegen moslims blijft jammer genoeg bestaan en moet bestreden worden.

Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren.

Sommige moslims zullen nooit opgeven wat betreft de strijd voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid, hoe hard de moslimhaters daar ook van dromen:
De islam is prima in staat zichzelf voor schut te zetten en te vernederen, daar heb je geen mediahetze voor nodig. Heb je dat versjesboekje wel eens kritisch gelezen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165818539
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 18:25 schreef Pharkus het volgende:
Sommige moslims doen aan zelfbelediging.
Fixed.

Ik hou ook niet van die zielige slachtofferrol figuren, maar ik ken ook moslims die normaal in de maatschappij staan zeg maar, en dat gewoon met behoud van hun geloof en alles wat er bij komt kijken.
pi_165818543
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.
Wat zit jij nou te kanker dan, moslims worden net als christenen -en elke andere religie die volledig losstaan van etniciteit- beledigd. Moslims worden juist beschermd, want je mag mohammed, de kinderneukende pedo, niet een afbeelden terwijl er vrijheid van persdruk is. Facking zielig ben hoor mat je sprookjesverhalen waar iedereen respect voor moet hebben.
pi_165818769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren. Man, discrimineren is nog niet eens het minste probleem. De doodsverwensingen zie je in alle uithoeken van het web. 8)7

^O^
pi_165818796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Wat zit jij nou te kanker dan, moslims worden net als christenen -en elke andere religie die volledig losstaan van etniciteit- beledigd. Moslims worden juist beschermd, want je mag mohammed, de kinderneukende pedo, niet een afbeelden terwijl er vrijheid van persdruk is. Facking zielig ben hoor mat je sprookjesverhalen waar iedereen respect voor moet hebben.
Stoere jongen :W
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:01:27 #33
412436 girlygirl8
pi_165819126
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Pharkus het volgende:

[..]

De islam is prima in staat zichzelf voor schut te zetten en te vernederen, daar heb je geen mediahetze voor nodig. Heb je dat versjesboekje wel eens kritisch gelezen?
Islam, alszijnde afkomstig van Allah swt, staat ver verheven boven eender welk religie/ideologie dan ook op aarde. Geen mens kan daar ooit iets aan veranderen.

Jou zag ik eerder anti-Islam/moslim rethoriek gebruiken. Haat pur sang. Dus probeer jezelf vooral niet als een kritisch persoon te profileren :)
pi_165819265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Aisha haar leeftijd was 18 en niet 9 jaar. Die valse hadith klopt niet.

Maar goed met extreemrechtse PVV tokkies zoals kou valt weinig mee te praten

Geloof maar wat je wil geloven
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:07:06 #35
412436 girlygirl8
pi_165819318
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Fixed.

Ik hou ook niet van die zielige slachtofferrol figuren, maar ik ken ook moslims die normaal in de maatschappij staan zeg maar, en dat gewoon met behoud van hun geloof en alles wat er bij komt kijken.
Normale moslims zijn in jouw ogen moslims die het onrecht dat moslims wordt aangedaan niet benoemen. Komt je mooi goed uit he, als niet-moslim die liever heeft dat de discriminatie tegen moslims niet wordt aangepakt.
pi_165819401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Normale moslims zijn in jouw ogen moslims die het onrecht dat moslims wordt aangedaan niet benoemen. Komt je mooi goed uit he, als niet-moslim die liever heeft dat de discriminatie tegen moslims niet wordt aangepakt.
Tuurlijk :')
Probeer anderen woorden in hun mond te leggen, maar niet bij mij.
pi_165819458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:01 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Islam, alszijnde afkomstig van Allah swt, staat ver verheven boven eender welk religie/ideologie dan ook op aarde. Geen mens kan daar ooit iets aan veranderen.

Jou zag ik eerder anti-Islam/moslim rethoriek gebruiken. Haat pur sang. Dus probeer jezelf vooral niet als een kritisch persoon te profileren :)
Alle religies discrimeren atheïsten. Vooral door moslims worden atheïsten gediscrimineerd, het hele internet staat vol met doodsverwensingen naar atheïsten.
Kijk maar eens op twitter,YouTube of Marokko.nl

Ook de Nederlandse regering helpt mee met deze discriminatie. Laten we eerst dit oplossen voordat het te laat is.
pi_165819468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 18:24 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Vind dat niet echt de beste manier.

Moslim discriminatie moet net zo hard aangepakt worden als bij andere 'soorten'.

Zolang dat niet gebeurd, is er werk aan de winkel voor de moslimgemeenschap en degenen die daadwerkelijk voor gelijkwaardigheid tussen mensen staan.
Je hebt volkomen gelijk alleen heb ik het idee dat racisme, xenofobie en discriminatie moeilijk te bestrijden zijn en je dat altijd wel zult hebben in de samenleving ongeacht de situatie.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:13:40 #39
412436 girlygirl8
pi_165819568
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Probeer anderen woorden in hun mond te leggen, maar niet bij mij.
Het is toch zo?

Jij bent een niet-moslim en bepaald maar even dat discriminatie van moslims niet bestaat.
pi_165819574
PSVCL eerwaardiger broeder van me _O_
pi_165819593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Het is toch zo?

Jij bent een niet-moslim en bepaald maar even dat discriminatie van moslims niet bestaat.
Lees wat jij wilt lezen door jouw gekleurde bril.
:W
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:15:31 #42
54263 crew  Pharkus
pi_165819623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:01 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

De overige religies vinden zichzelf ook verheven. Die hautaine toon is ietwat misplaatst. Verder is het correct dat ik een broertje dood heb aan autoritaire imaginaire indoctrinaties.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:26:21 #43
412436 girlygirl8
pi_165820022
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Alle religies discrimeren atheïsten. Vooral door moslims worden atheïsten gediscrimineerd, het hele internet staat vol met doodsverwensingen naar atheïsten.
Kijk maar eens op twitter,YouTube of Marokko.nl

Ook de Nederlandse regering helpt mee met deze discriminatie. Laten we eerst dit oplossen voordat het te laat is.
Uhu, de 'koning' van het atheisme, aka Richard Dawkins juicht atheisten in zijn boeken en lezingen toe om gelovigen te kleineren/belachelijk te maken (al was dat al duidelijk van de reacties van atheisten af te lezen op het web). Moet jij je voorstellen, dat het treiteren van andermans geloof inherent is aan je levensopvatting. Hoe zwakzinnig moet je dan zijn.

Pinocchio. Doodsverwensingen door moslims naar atheisten eindigen in een inval aan huis en de media erop af om het te berichten. Dat is het verschil.
Oproepen tot terreur mag slechts van 1 richting komen en naar 1 kant gaan: niet-moslims naar moslims.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:34:50 #44
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_165820298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:26 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Uhu, de 'koning' van het atheisme, aka Richard Dawkins juicht atheisten in zijn boeken en lezingen toe om gelovigen te kleineren/belachelijk te maken (al was dat al duidelijk van de reacties van atheisten af te lezen op het web). Moet jij je voorstellen, dat het treiteren van andermans geloof inherent is aan je levensopvatting. Hoe zwakzinnig moet je dan zijn.

Pinocchio. Doodsverwensingen door moslims naar atheisten eindigen in een inval aan huis en de media erop af om het te berichten. Dat is het verschil.
Oproepen tot terreur mag slechts van 1 richting komen en naar 1 kant gaan: niet-moslims naar moslims.
Je gaat weer een avondje liegen op fok! Omdat je niet van je kamer mag van Ali?

Juist moslims worden niet beledigt. Kijk maar naar cabaratiers; ze lachen om joden en christenen maar durven niks meer over de islam te zeggen omdat dat je dood kan worden door gekkies.

Overigens is dit gelieg en hautaine gedrag van jou een van de redenen dat de hele wereld wat minder blij aan het worden is van moslims. Iedereen probeert er wat van te maken; negers, blanken en aziaten. Vul de rest zelf maar in. Maar ga vooral een avondje slachtofferrollen :) ben je goed in.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_165820320
quote:

[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:35:48 #46
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_165820322
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dit. Ze staan compleet voor lul wereldwijd. En dat niet doorhebben xd
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_165820529

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165820670
quote:

[..]

Koning van het atheïsme? Hier ga je al weer in de fout met ook nog een drogreden. Maar als je religieus bent heb je ten opzichte meer rechten dan atheïsten.

Kijk eens onder YouTube comments ofzo dan zie je dat moslims/andere onzin gelovigen altijd discrimineren en dood verwensingen sturen.
De npo laat het toe met bijvoorbeeld 101barz.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:51:25 #49
412436 girlygirl8
pi_165820843
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:34 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Je gaat weer een avondje liegen op fok! Omdat je niet van je kamer mag van Ali?

Juist moslims worden niet beledigt. Kijk maar naar cabaratiers; ze lachen om joden en christenen maar durven niks meer over de islam te zeggen omdat dat je dood kan worden door gekkies.

Overigens is dit gelieg en hautaine gedrag van jou een van de redenen dat de hele wereld wat minder blij aan het worden is van moslims. Iedereen probeert er wat van te maken; negers, blanken en aziaten. Vul de rest zelf maar in. Maar ga vooral een avondje slachtofferrollen :) ben je goed in.
Waar lieg ik dan?

Dat pestgedrag is niet alleen inherent aan de levensopvatting van Richard Dawkins. Het lijkt inherent aan atheïsten (de aanhang van Richard tenminste). Check in dit filmpje hoe intens ze genieten van het toebrengen van emotionele leed aan anderen:
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:53:52 #50
54263 crew  Pharkus
pi_165820930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:51 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Waar lieg ik dan?

Dat pestgedrag is niet alleen inherent aan de levensopvatting van Richard Dawkins. Het lijkt inherent aan atheïsten (de aanhang van Richard tenminste). Check in dit filmpje hoe intens ze genieten van het toebrengen van emotionele leed aan anderen:
:') aan dit filmpje waarde hangen over het atheisme is hetzelfde als isis erkennen als spreekbuis voor de islam. Ga lekker buitenspelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')