abonnement Unibet Coolblue
pi_165809912
Ola,

Ik heb al jaren een set van Saporiti staan in huis, de wave in 3-zits en 2x 1-zits
( http://www.saporiti.com/eng/saporiticasa/sofas-wave.php )

Zijn er mensen die wellicht een goede opkoper weten voor 2e hands design meubelen?
Marktplaats is niet echt een markt voor deze producten

Dank

Edit: geen idee of dit goede subforum is, ik dacht dat wonen beter zou zijn dan in aanbod, gezien ik zoek naar info over 2e handsopkopers ipv direct verkop via dit forum
I am a Koala who Stretches :P
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:31:46 #2
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_165810683
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:40 schreef StretchingKoala het volgende:
Marktplaats is niet echt een markt voor deze producten
Waarom niet? Wordt er daar, naar jou idee, te weinig voor gegeven?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_165811001
Eigenlijk een TVP. Heb zelf wat meubilair uit die tijd van Sonja Wasseur. Als je het moet kopen ishet nogal prijzig maar als je een verkoper belt dan willen ze het wel gratis halen bij je maar er nix voor geven.Ooit één stoel op marktplaats gezet, geen reacties. Toen ik het bij een kringloop afgaf was ie wel binnen tien seconden weg.
pi_165811752
Marktplaats lijkt me prima, daar kijken alle lagen van de bevolking op. Juist ook het type handelaar wat jij zoekt.

Tja, en meubels zijn heel erg smaakgevoelig. Het kan zijn dat jouw bank nu niet veel oplevert en over 10 jaar een gezochte klassieker is. Gispen was een tijdje heel hip, maar volgens mij ook al over de piek heen.
pi_165811807
https://bebob.eu/en/

Is een heel bekende vintage design meubelen verkoper?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_165815760
Dank, voor de reacties.
Ik zal ze eens aanschrijven.

marktplaats heb ik al eens geprobeerd maar bracht weinig resultaat behalve mensen die het wel gratis wilden ophalen (op Ebay in de US gaan ze toch echt voor stukkie meer, niet dat dat goed referentie kader is...maar toch)
I am a Koala who Stretches :P
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:44:09 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_165820565
Ik zou op catawiki proberen.
Als het écht bijzonder is wordt het getaxeerd wat vaak wel helpt :) .
pi_165834005
Gave bank zeg! Wat voor bekleding heb je erop? En hoeveel wil je voor de set hebben?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')