Ja, en als je nu 'ns met een srieuze klacht komt wordt je als TS eigenlijk standaard de grond in geboord.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, heb er erg om moeten lachen.. nu is het gewoon troep.
wat loop je nou te klagen manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en als je nu 'ns met een srieuze klacht komt wordt je als TS eigenlijk standaard de grond in geboord.
Eigenlijk wel een serieuze klacht ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat loop je nou te klagen man
Dus je praat nooit? hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
Praat niet over dingen die ik niet weet.
hehehequote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, dat is die Timechanger ofzoEcht zo'n droeftoeter
hey vriendquote:
Van wie hoorde je dit?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik hoorde ook dat fushia2 seks had met kdrick
kdrickquote:
De leeftijden kloppen niet, maak je niet druk hahahaaha. Ben geen pedoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet verstandig man om meisje van 16 te schaken als je 25+ bent. Gewoon een tip
Onbekende? ik ben hier redelijk bekend hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zou mij verbazen dat Krick überhaupt met een onbekende over haar seksleven zou praten
Zou gewoon kut zijn als je genaaid word door zo'n meisje en je dan niet meer op FOK! komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De leeftijden kloppen niet, maak je niet druk hahahaaha. Ben geen pedo
Je kan altijd om expertise van Yiha vragenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:33 schreef Catkiller het volgende:
Bel voor de zekerheid haar ouders op, die praten haar wel aan dat het verkrachting was en zijn we mooi van Fushia af.
ik hou mijn prive liever prive, denk ook niet dat kdrick zou waarderen mocht ik hierover praten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou gewoon kut zijn als je genaaid word door zo'n meisje en je dan niet meer op FOK! komt.
Goeie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:33 schreef Catkiller het volgende:
Bel voor de zekerheid haar ouders op, die praten haar wel aan dat het verkrachting was en zijn we mooi van Fushia af.
Zij denkt er dus anders over... maar ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik hou mijn prive liever prive, denk ook niet dat kdrick zou waarderen mocht ik hierover praten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:33 schreef Catkiller het volgende:
Dit geloof ik niet, ik ken haar en zou me verbazen dat ze dit met een fokker zou besprekenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij denkt er dus anders over... maar ik ben het met je eens hoor.
Meerdere fokkers hoor, gewoon hier in de SC.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, ik ken haar en zou me verbazen dat ze dit met een fokker zou bespreken
Goeie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Onder welke brug heb je kdrick gevonden dan?
Oh dit zou kunnen. Niet dat het mij wat boeit wat ze post.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meerdere fokkers hoor, gewoon hier in de SC.
Ze had nogal wat op te merken, je bent niet zo goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh dit zou kunnen. Niet dat het mij wat boeit wat ze post.
Nee, zou ook niet caren verder en boeiend dat men weet dat je seks met kleine adhd meisjes hebt tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh dit zou kunnen. Niet dat het mij wat boeit wat ze post.
Djedje?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet verstandig man om meisje van 16 te schaken als je 25+ bent. Gewoon een tip
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze had nogal wat op te merken, je bent niet zo goed.
Zou deze regel best even willen vergeten voor djedjequote:
Komt je familie helemaal uit Afrika gevlucht om hier gebruikt te worden door een loverboy.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zou ook niet caren verder en boeiend dat men weet dat je seks met kleine adhd meisjes hebt toch
Mijn familie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt je familie helemaal uit Afrika gevlucht om hier gebruikt te worden door een loverboy.
ze heeft geen adhd hoor. Ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zou ook niet caren verder en boeiend dat men weet dat je seks met kleine adhd meisjes hebt toch
Wat heeft ze dan wel? want het zit niet helemaal snor daar...quote:
Man man man wat ben jij toch ook dom zeg.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij toch ook dom zeg.
Gewoon kaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan wel? want het zit niet helemaal snor daar...
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt je familie helemaal uit Afrika gevlucht om hier gebruikt te worden door een loverboy.
Dit is fok man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan wel? want het zit niet helemaal snor daar...
ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou deze regel best even willen vergeten voor djedje
Waarom niet?quote:
Heb nou wel weer wat haar en een langere baardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef jamesdeen het volgende:
Fushia, dit ben jij toch op de cover?
![]()
zou alleen maar aan dr zus kunnen denkenquote:
echt hehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
wat d eflying fuck
trollquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
wat d eflying fuck
Awwwwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou alleen maar aan dr zus kunnen denken
Alhamdoelillah broederquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nou wel weer wat haar en een langere baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |