Getrouwd met jou?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Inmiddels is ze getrouwd en hebben we gemiddeld 1 keer in de 2 jaar seks
Claus partycentre. In hoofddorp en eigenlijk een beetje De plaats als het gaat om bedrijfsfeesten.quote:
Dat is toch niet gek als je getrouwd bent?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Inmiddels is ze getrouwd en hebben we gemiddeld 1 keer in de 2 jaar seks
Daar gingen we vroeger bowlen met de muziekvereniging. Wel leuk en gezellig maar een bijzonder a-seksueel evenement...quote:
Nee.quote:
Geen idee. Het is 10 jaar geleden. Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Claus partycentre. In hoofddorp en eigenlijk een beetje De plaats als het gaat om bedrijfsfeesten.
Maar niet dus.
Wat is een minerva kutje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ruzie met een collega van een andere locatie via email. Uiteindelijk bijgelegd via de telefoon. Een week later was er een bedrijfsfeest in hoofddorp waar ik haar ontmoette. Totaal niet mijn type, echt zo'n minerva kut met een sjaaltje om haar nek. Aan de praat geraakt, oa over haar relatie en dat ze een hekel had aan vreemd gaan. Ik schat dat ze een uur later achter een of ander bedrijfspand op een hoofddorps industrieterrein met haar slip omlaag en rok omhoog voorover gebukt stond. Dat is een jaar of 10 geleden. Inmiddels is ze getrouwd en hebben we gemiddeld 1 keer in de 2 jaar seks
quote:
Fuuuuuuuuu dat is wel vetquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ruzie met een collega van een andere locatie via email.Totaal niet mijn type, echt zo'n minerva kut met een sjaaltje om haar nek.
Ten eerste: douchen met elkaar als je al 12 bent? En ten tweede: je denkt niet: hé, dit is niet jovel?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:23 schreef young-man het volgende:
Toen ik 12 jaar was en mijn nichtje onder de douche met mijn stijve ging spelen
Misschien wordt het leuker als jij jouw onverwachte moment noemt?quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien wordt het leuker als jij jouw onverwachte moment noemt?
Dan zullen jullie geduld moeten hebben, ik kan niet kiezen.quote:
Just as I expectedquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dan zullen jullie geduld moeten hebben, ik kan niet kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zat zo in de tweede kamer had motie van wantrouwen ingediend. ff koffie halen daarna kom ik geert tegen... 5 minuten later had ik hem tegen het koffiezetapparaat en begin ik te stoten
Hete koffie over z'n lichaam gooien! Beetje sm kan Geert wel hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zat zo in de tweede kamer had motie van wantrouwen ingediend. ff koffie halen daarna kom ik geert tegen... 5 minuten later had ik hem tegen het koffiezetapparaat en begin ik te stoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |