Moet haalbaar zijn. Wanneer ga je ook alweer Azie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
nog 7kg erbij en ik kan echt 3 weken topless gaan chillen in thailand
kerst in polen vierenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet haalbaar zijn. Wanneer ga je ook alweer Azie?
Zie niet echt het nut daarvanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:53 schreef Flippiee het volgende:
Wij hebben een weegschaal die ERG precies is. Tot op de grammen. Best confronterend
Zaten er veel bikinifoto's tussen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gisteren eindelijk al mijn foto's overgezet. Ik mis mijn motor.
Had je een motor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:55 schreef Flippiee het volgende:
ga denk ik auto huren in thailandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:55 schreef Flippiee het volgende:
Hoe is kerst in Polen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kerst in polen vieren
daarna naar azie
Ik ook niet maar moeders wilde een nieuwe en vond deze wel goed of zo. Ik weet het ook niet.quote:
De enige bikinifoto's die er van mij zijn, zijn in het beheer van een Duitser die weigert foto's te sturen ondanks dat hij het heeft beloofd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaten er veel bikinifoto's tussen?
Ik overdrijf niet als ik dat een van de tofste momenten vond. Word er serieus beetje verdrietig van bij de gedachte dat ik die vrijheid niet meer ken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je een motor?
Lijkt me echt eng.
Auto lijkt mij dus eng. Veel groter. Al zijn de wegen daar wel breed en zeer goed onderhouden dus je wordt niet zo snel van de weg gedrukt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga denk ik auto huren in thailand
zo'n plebejer SUV
Bij deze haat ik hem officieel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige bikinifoto's die er van mij zijn, zijn in het beheer van een Duitser die weigert foto's te sturen ondanks dat hij het heeft beloofd.
Ik wil hier aan toevoegen dat niet alle Duitsers of alle mannen klootzakken zijn maar die gedachte schiet wel eens te binnen als ik hier aan denk.
Kerstavond en kerstochtend?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
en 2 keer naar de kerk (of 3 als je echt hardcore bent)
Heerlijk kerkje dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:14 schreef Flippiee het volgende:
Dit jaar ga ik weer naar een Nederlandse kerk. Ben bang dat onze pastoor nog steeds conservatiever is dan de vorige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |