Klopt maar met een dalende geboortecijfer onder de autochtone bevolking zul je toch ergens iets moeten stimuleren. En de overheid stimuleert nauwelijks het geboortecijfer zover ik weet. Tenzij je het verlof voor vaders als een stimulatie ziet maar dat is atm nog een taboe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen toch 2-3 generaties netto ontvangen. Heb je niets aan
Mwah redelijk.quote:
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso niet rendabel. Ik geloof dat inmiddels ipv een 10e deel van je inkomen nu een 4e deel van je inkomen naar pensioengerechtigde gaat. En dat wordt alleen maar erger.
Gelukkig haten we alle allochtonen dus is er de komende jaren ook zeker nauwelijks sprake van verjonging van de samenleving.
Gewoon pensioenen afschaffen. Tis niet zo lastig. Mensen kunnen zelf opbouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt maar met een dalende geboortecijfer onder de autochtone bevolking zul je toch ergens iets moeten stimuleren. En de overheid stimuleert nauwelijks het geboortecijfer zover ik weet. Tenzij je het verlof voor vaders als een stimulatie ziet maar dat is atm nog een taboe.
Ja zo iets. Ik gok dat ze dat beetje fout in hebben geschat. Volgens mij las ik laatst ook een artikel dat Turkije de hoogopgeleide in Turkije liet en de rest naar Europa stuurde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel hadden de top100 bedrijven er in duitsland aangenomen terwijl ze vonden dat ze moesten komen?
50?
Niet meer dan logisch ook wel in duitsland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo iets. Ik gok dat ze dat beetje fout in hebben geschat. Volgens mij las ik laatst ook een artikel dat Turkije de hoogopgeleide in Turkije liet en de rest naar Europa stuurde.
Mja.
Dan zit je ook nog met taalbarriere en helemaal in zo'n verstokt land als Duitsland dat wat dat betreft en dan met name de oudere generatie, nauwelijks iets anders dan Duits spreekt/wil spreken.
Polen spreken thuis niet nederlands.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah redelijk.
Paar slecht, paar aardig.
[..]
lol
Tsja de druk op de pensioenen kun je eventueel redden door druk van de huidige jonge, onze, generatie te halen dmv meer jonge mensen (want meer spreiding).quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan het systeem niet redden door het verder te belasten met mensen die simpelweg meestal niet zullen aarden, weinig opleiding hebben (zeker omdat die diplomas terecht niet erkend worden)
Ik zeg dan ook niet dat het onlogisch is. Ik vind het eigenlijk juist logisch dat er zo weinig aan een baan zijn gekomenmquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch ook wel in duitsland.
En dat zou ik ook doen als Turkije. Die snappen het.
Als het gros niet zal gaan functioneren geloof ik niet zo dat je de druk wegneemt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja de druk op de pensioenen kun je eventueel redden door druk van de huidige jonge, onze, generatie te halen dmv meer jonge mensen (want meer spreiding).
Dan heb je als 'nadeel' dat er nauwelijks laagopgeleide banen zijn waardoor je niet iedere allochtoon dat kan laten opvangen en je kan niet zo maar om hoogopgeleide mensen te vragen.
Van meeste weet ik helemaal niet waar ze vandaan komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen spreken thuis niet nederlands.
Ik ook pas in kleuterschool geleerd
Dat bedoelde ik o.a. met weinig laagopgeleide banenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het gros niet zal gaan functioneren geloof ik niet zo dat je de druk wegneemt.
Dan zie ik weinig voordelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik o.a. met weinig laagopgeleide banen
Ik bedoelde ook alleen maar te zeggen dat theoretisch gezien meer spreiding beter is maar het in de praktijk niet zo makkelijk zal zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zie ik weinig voordelen.
Lekker doelpunt virgil.
2 dagen kleffen.quote:
Ik heb met mijn afscheid bij de super 2 flessen wijn gekregen. (Ze zijn nog dicht).quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij nee zou zeggen tegen een wijntje.
Awww. Dat is liev.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 dagen kleffen.
Mn vrouw heeft eindelijk geen nachtdiensten in een weekend
Wow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb met mijn afscheid bij de super 2 flessen wijn gekregen. (Ze zijn nog dicht).
Heb ook al 3 weken een radler koud en dus ongeopend staan.
Ik ben bang dat ik met het koelere weer een thee muts ben geworden. Heb al 4x thee gedronken vandaag!!.
[..]
Awww. Dat is liev.
Ik denk dat ik beetje ga studeren voor een test voor premaster.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Ik weet nog niet echt wat ik ga doen. Beetje naar de markt, beetje winkelen.
Ga jij nog wat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje slapen. Beetje serie kijken. Misschien nog sporten.
haal die misschien maar wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:44 schreef Flippiee het volgende:
Beetje slapen. Beetje serie kijken. Misschien nog sporten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beetje ga studeren voor een test voor premaster.Lekker oprollen in een dekentje. Thee erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje slapen. Beetje serie kijken. Misschien nog sporten.
Op de bank met boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben fan van thee.quote:
Niet? Kakjes. Daar gaan mijn baby kansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
babies komen niet met de ooievaar helaas
Ik wil wel eigenlijk. Maar 1x gezwommen afgelopen week.quote:
Bedanktquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker oprollen in een dekentje. Thee erbij.
Op de bank met boek.Dat klinkt wel erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dankje![]()
Ter voorbereiding op?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
oh ga dit weekend ook wandelen
(tattas be like)
ik drink plusminus 8 thee koppen per dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Ook altijd naar theewinkel voor 'verse' thee.
Al die suikers oh oh oh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik drink plusminus 8 thee koppen per dag
maar laatste tijd drink ik ook ice tea green tea
dus viesdik
ben nog wel topfit hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al die suikers oh oh oh.
Van trouwen word je dus echt dikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |