Best heel gemeenschappelijk en ook echt heel druk. Volgens mij waren er paar jaar geleden voor het eerst 3 missen op 1 avond. En zelfs dan is de kerk vol.quote:
In Polen ga ik graag naar de mis in het Latijn, maar daar ben ik de enige in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best heel gemeenschappelijk en ook echt heel druk. Volgens mij waren er paar jaar geleden voor het eerst 3 missen op 1 avond. En zelfs dan is de kerk vol.
En daarna altijd eten met de familie.
Maar begrijp je iets? Of hebben ze een vertaling? Of is het gewoon aanhoren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen ga ik graag naar de mis in het Latijn, maar daar ben ik de enige in.
Heerlijk taaltje.
Weinig. Maar wel een mooie taal, en de belangrijke dingen ken ik wel uit de tijd dat ik naar katholieke bijbelschool ging.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar begrijp je iets? Of hebben ze een vertaling? Of is het gewoon aanhoren?
Toch wel kek, beetje latijns leren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig. Maar wel een mooie taal, en de belangrijke dingen ken ik wel uit de tijd dat ik naar katholieke bijbelschool ging.
Jep.quote:
Katholiek wel beste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Flippiee het volgende:
Jep.
Maar ben niet zo opgevoed of zo. Ben eigenlijk door mijn opa en mijn oma vaker gegaan.
ook nog 1 jaar gymnasium jongen.quote:
beter alleen nieuwe testament van katholieke kinderbijbelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou mijn kinderen wel voorlezen uit de bijbel vanwege de stoere verhalen over David enzo.
Mijn favoriete verhaal uit de kinderbijbel was van de barmhartige Samaritaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter alleen nieuwe testament van katholieke kinderbijbel
Ook ze beetje waarschuwen voor homoseksualiteit, en over het eten van uilen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
1 Samuel 18:25-27, David en de 100 voorhuiden.
lukegodquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn favoriete verhaal uit de kinderbijbel was van de barmhartige Samaritaan.
Dat zijn de belangrijke zaken in het leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook ze beetje waarschuwen voor homoseksualiteit, en over het eten van uilen.
Viesdikke kinderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn de belangrijke zaken in het leven.
Maar prioriteit nummer een is natuurlijk dat ze leren over de zeven dagelijkse hobbitmaaltijden.
Waarom maar 1 jaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook nog 1 jaar gymnasium jongen.
latijn, geen latijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |