Zo'n nichtje heb ik ook, inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er waren geen buurmeisjesM`n buurvrouw was er wel en dat is net Robert Plant
En een van m`n nichtjes was er, ik ben helemaal niet van de incest, gedachte alleen al, maar heb mezelf wel betrapt op naar d`r kont staren
Die heeft écht een goed figuur en een goede kont is een goede kont. Ik denk totaal NIET op een seksuele manier over m`n nichten, maar als ze een goede kont heeft dan sja.. Zit in een man denk ik om toch af en toe te loeren
![]()
Verjaardag was wel echt gezellig, kwam nog een vriend langs, en heb wat 50s/60s muziek gedraaid
Dat is automatisme , geen pic van de kont ?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er waren geen buurmeisjesM`n buurvrouw was er wel en dat is net Robert Plant
En een van m`n nichtjes was er, ik ben helemaal niet van de incest, gedachte alleen al, maar heb mezelf wel betrapt op naar d`r kont staren
Die heeft écht een goed figuur en een goede kont is een goede kont. Ik denk totaal NIET op een seksuele manier over m`n nichten, maar als ze een goede kont heeft dan sja.. Zit in een man denk ik om toch af en toe te loeren
![]()
Verjaardag was wel echt gezellig, kwam nog een vriend langs, en heb wat 50s/60s muziek gedraaid
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zo'n nichtje heb ik ook, inderdaad
Heb geen pic van d`r kont, maar je moet je iemand voorstellen die 4-5 dagen per week in de sportschool te vinden is, die heel veel aan squats doet en dergelijk, heeft écht een goed figuur.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is automatisme , geen pic van de kont ?
Naam van het nichtje?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Heb geen pic van d`r kont, maar je moet je iemand voorstellen die 4-5 dagen per week in de sportschool te vinden is, die heel veel aan squats doet en dergelijk, heeft écht een goed figuur.
Maar goed, ik betrapte een maat van mij ook op het staren naar de kont van zijn nicht (Al is dat wel écht een leuke meid)
Die van mij doet aan paaldansenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Heb geen pic van d`r kont, maar je moet je iemand voorstellen die 4-5 dagen per week in de sportschool te vinden is, die heel veel aan squats doet en dergelijk, heeft écht een goed figuur.
Maar goed, ik betrapte een maat van mij ook op het staren naar de kont van zijn nicht (Al is dat wel écht een leuke meid)
Als je haar vastbindt, heb je wel een goede airbag.quote:
Op die van jou zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die van mij doet aan paaldansen
Die van mij zit bij een heel fanatiek fitness team, doet aan bodypump en dat soort dingenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die van mij doet aan paaldansen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |