abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165781396
Ik verdien een leuk salaris en kan wat sparen iedere maand, maar toch merk ik dat ik echt te veel geld uitgeef.
Ik zou graag wat meer willen sparen dan dat ik nu doe en dit zou ook mogelijk moeten zijn. Echter kan ik nou niet echt m'n vinger leggen op datgene wat ik doe en waar ik makkelijk op zou kunnen besparen.

Ik ben benieuwd wat jullie doen om aan het einde van de maand net iets extra's over te houden?

Deel 1

Deeltje 2 alweer

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2016 23:06:56 ]
pi_165783832
Op boodschappen kan je ook flink besparen. In de buurt zit een redelijk klein filiaal van de bekende grootgrutter. Om voedselverspilling tegen te gaan is de korting van 35% naar 50% opgeschroefd.
Ook producten die slecht lopen worden ook afgestickerd.

Kassa bon van gisteren:
3x brood,kant en klaar groente,pizza,roast saus,2x kabeljauw,fles wijn,2x melk,burgers,2x vers sap en aardbeien.

subtotaal 37,15
bonus korting 2,48
subtotaal 34,67
korting -50%
totaal 16,30

luxe producten die opzich niet nodig waren: wijn,vers sap en bak aardbeien. Maar 2 flessen sap voor totaal 1¤ kan je geen buil aan vallen.
.
pi_165784173
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 03:57 schreef Mirage. het volgende:
Op boodschappen kan je ook flink besparen. In de buurt zit een redelijk klein filiaal van de bekende grootgrutter. Om voedselverspilling tegen te gaan is de korting van 35% naar 50% opgeschroefd.
Ook producten die slecht lopen worden ook afgestickerd.

Kassa bon van gisteren:
3x brood,kant en klaar groente,pizza,roast saus,2x kabeljauw,fles wijn,2x melk,burgers,2x vers sap en aardbeien.

subtotaal 37,15
bonus korting 2,48
subtotaal 34,67
korting -50%
totaal 16,30

luxe producten die opzich niet nodig waren: wijn,vers sap en bak aardbeien. Maar 2 flessen sap voor totaal 1¤ kan je geen buil aan vallen.
True!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')