mr Bean methodequote:Op woensdag 16 november 2016 20:36 schreef James1988 het volgende:
24 uur om die hoerenkamer om te toveren tot een fatsoenlijke slaapkamer? Succes...
idd die homo'squote:Op donderdag 10 november 2016 15:38 schreef JJ76 het volgende:
En die tokkies, pffffff wat zijn die asociaal. Maar ja zonder hen was het ook maar saai.
En dat kan echt niet. Daarom kan ik je echt niet hoger geven dan een 6,5quote:Op donderdag 24 november 2016 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pffff.
Huisregels:
- City Chic
- Beige en wit
Jury:
Het is zo eerder City Cheap (Hihi). City Chic is niet perse wit. Ik vind het wit niet mooi. Het is zo niet City Chic, maar City Cheap (Hihi). Je had geen wit moeten dan. dat is niet mooi, dat maakt het juist City Cheap (Hihi)
Plus ze hebben de hele serie door prima gepresteerd.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:20 schreef k_man het volgende:
Ach, is het echt terecht? Het zou mij in ieder geval erg verbaasd hebben als Lorenzo en Gaston eruit hadden gelegen. Dat is immers het enig overgebleven stel dat nog een klein beetje excentriek is (en dus voor kijkcijfers zorgt), na het vertrek van Team Tokkie.
Ja, het is terecht. Die twee die eruit zijn waren de minste van de twee stellen alleen deze week toevallig niet. Gemiddeld genomen presteerden ze zelfs nog onder de tokkies.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:20 schreef k_man het volgende:
Ach, is het echt terecht? Het zou mij in ieder geval erg verbaasd hebben als Lorenzo en Gaston eruit hadden gelegen. Dat is immers het enig overgebleven stel dat nog een klein beetje excentriek is (en dus voor kijkcijfers zorgt), na het vertrek van Team Tokkie.
De kasten die er stonden waren laag. Deze zijn tot het plafond en een stukje dieper. Effectief denk ik dat het niet scheelt in de slaapkamers. We mis je bij de jongens ruimte voor speelgoed en dat is wel zonde.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij de slaapkamer zijn ze toch ook een hoop bergruimte kwijt?
Dat zijn ze in de keuken ook trouwens. Keuken ston helemaal vol. Dat kunnen ze nooit allemaal kwijt. Ik vraag me ook af wat ze met alle machines gedaan hebben. Leuk hoor zo'n nieuwe keuken, maar het is wel vals spelen als je de wasmachine en de droger ergens anders dumpt.
Ja inderdaad. Waar zijn de wasmachine en zo naar toe.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij de slaapkamer zijn ze toch ook een hoop bergruimte kwijt?
Dat zijn ze in de keuken ook trouwens. Keuken ston helemaal vol. Dat kunnen ze nooit allemaal kwijt. Ik vraag me ook af wat ze met alle machines gedaan hebben. Leuk hoor zo'n nieuwe keuken, maar het is wel vals spelen als je de wasmachine en de droger ergens anders dumpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |