Drug is een kloon van jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontvangen
Klaargekomen
Ga zo nog keer kijken
Behalve je haren hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prima zelfsleuke zomer gehad... nu is het weer kutweer, dus even kijken hier
jammer dat hzaw nog steeds een treurig nichtje is, maar sommige dingen blijven
Sow, er zit nu een mes in mijn rug. Bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
logisch, ik heb smaak he
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Drug is een kloon van je
Jammer ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi is dat he, net HPLC
mikte op je hartquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sow, er zit nu een mes in mijn rug. Bedankt.
quote:
Je moet beter leren mikken. Hopelijk doe je dat tijdens het plassen beter.quote:
ik zitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Je moet beter leren mikken. Hopelijk doe je dat tijdens het plassen beter.
ja eigenlijk welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat hartje is toch niet je standaardpi he?
vrouw van mijn dromen en nachtmerrie's zon in mijn leven, ster van mijn bestaan, ik hou van je, accepteer mijn liefde, je bent de zon in mijn duisternis, jouw lach doet de zon verbleken tot een schaduw van mijn lijdenquote:
Echt he, eindelijk weer sfeerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij veel vaker
2 keer hooguit, ben 40 hequote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij veel vaker
Ja hoor ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
zusje van haags is ook wel lekker
hermann nog hier?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
Nu alleen Catkiller nog en The Backstreetboys zijn weer compleet
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die kijk 24/7 series, geen tijd dus
Gisteravond hield je er een andere mening op na.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij komt gewoon moeilijk klaar
SOOOOWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond hield je er een andere mening op na.![]()
nee hoor, ik zei juist dat je het lang volhield.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond hield je er een andere mening op na.![]()
wat op zich knap is, gezien jouw goddelijke lijfquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor, ik zei juist dat je het lang volhield.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor, ik zei juist dat je het lang volhield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |