ieuwquote:
heb jij dsls?quote:
nja 70kg op 1.70 en nog steeds skinny as fcukquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar je weegt maar 70kg.. lijkt toch nergens op tjap
En ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik negeer je. Dat is wat anders
Maar dat is omdat jij lullig doet. En als je je afvraagt hoezo moet je je eigen posts naar mij maar terug lezen. Dikke doei
Carenquote:
Sehr gut.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hee, hoe bevalt dat onder die steen van je?
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Hele dag al JB liedje in mijn hoofddie met dj snake
let me love you?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Hele dag al JB liedje in mijn hoofddie met dj snake
Jup en cold water (quote:
JaniesBrowniequote:
Leuke user.quote:
Echt op duizend fronten is dit fucking triest.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:43 schreef kdricklamar het volgende:
Ben echt boos op alle fake fans die nu komen
Toen ik fan van '09-'12 was vond iedereen hem Gay
En nu is iedereen z3hma fan
Dat is wel te onderbouwen met het feit dat zijn muziek eerst poep was en nu pas aan het verbeteren.........quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:43 schreef kdricklamar het volgende:
Ben echt boos op alle fake fans die nu komen
Toen ik fan van '09-'12 was vond iedereen hem Gay
En nu is iedereen z3hma fan
Ahahahahha dankje was de bedoeling xxquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt op duizend fronten is dit fucking triest.
Ik kan er niet eens grapjes over maken
Pfff we zijn het laatste tijd maar eng vaak eensch.....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Muziek is van kiddypop naar gewoon kwalitatief prima muziek gegaan.
hij is nu slecht maar vroeger was hij lekker....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahha dankje was de bedoeling xx
Nee maar er zit wel een punt in
Vind hem nu echt slecht maar hij was vroeger wel lkkr
Ik weet gewoon precies welke noten ik moet bespelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pfff we zijn het laatste tijd maar eng vaak eensch.....
Ik weet ook wel raad met noten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon precies welke noten ik moet bespelen.
Touche. je wekt mijn interesse...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet ook wel raad met noten.See? Weer een overeenkomst.
Lijkt me raar want op zich is die wel een opvallend persoon, tattoos, kleding normaal entourage behalve nu dan... moet toch wel redelijk opvallen, hij is ook niet heel onbekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoals ik al zei, in de supermarkt zou ik hem niet eens herkennen en hem zo voorbij lopen.
Ja man ok was 10 tm 13 ahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hij is nu slecht maar vroeger was hij lekker....
heeft echt NIETS met elkaar te maken maar, prima joh. Jij vond hem jaren geleden goed omdat kiddypop en nu vinden mensen met smaak het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |