Accordeon is helemaal ongemakkelijk, en zo`n apparaat weegt echt heel veelquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:18 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Je kan ook altijd accordeon spelen net als je vader?
Was ook fijn geweest als de gitaar gestemd was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:15 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dhr Bradge, iedere keer als je een video van je band upload, valt het me op dat die zanger alleen maar irritant bezig is. Nu weer met die tambourine.
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:39 schreef starla het volgende:
[..]
Was ook fijn geweest als de gitaar gestemd was...
Dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:45 schreef starla het volgende:
Beide gitaren zijn vals dus de combo is de muzikale versie van een speech van Trump.
Als hij een helm had gedragen had hij behalve een paar lelijke kneuzingen/breuken niet heel veel letsel opgelopen als ik de snelheden zo inschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geeft ook zo`n rommel dus ik dacht, neh, wijk wel uit![]()
Als dat zo wisselt zal het best wel eens temperatuur/vochtigheid afhankelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die Epiphone van de andere gitarist heeft al zolang als hij in de band problemen omtrent intonatie, dan is het een paar weken weg, dan is het er weer, heel vervelend.
In een gigbag net als ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:16 schreef starla het volgende:
[..]
Als dat zo wisselt zal het best wel eens temperatuur/vochtigheid afhankelijk kunnen zijn.
Waar bewaart hjj z'n gitaar?
Je kon beter wat eerder gaan slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch nog maar even snel 2 filmpjes opgenomen net voor het slapen gaan:
Hij gaat aan z'n ritme werken hoor, geen zorgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kon beter wat eerder gaan slapen.
Ik ben een matig gitaarspeler, maar zelfs ik weet dat een gitaar niet in een tas hoort. Het probleem op een dienblad dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In een gigbag net als ik.
Je zou zeggen dat een Epiphone van +- 300 euro toch wel beter bestemd is tegen dat soort fratsen dan een Squier van net 100...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
nou Goede morgen dat ging niet helemaal als gepland
Ik ook. Maar het is weekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
juist dat.
was wakker om kwart voor 11
voor hem is het altijd weekend.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor hem is het altijd weekend.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:
eerste dat er gebeurt is dat de nieuwe bradvlogs op tv geshowt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |