quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:16 schreef HPLC het volgende:
Zijn er nog vlogs?
Kan ik vanavond weer ff kijken. Die Slagharenvlog heb ik niet afgekeken hoor, vond die te lang
Vind ik niet zoveel aan eigenlijkquote:
Hellendoorn danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik niet zoveel aan eigenlijk
Er komt in mijn ogen gewoon niets echt in de buurt bij het sfeertje van Slagharen.
Klinkt als nostalgie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik niet zoveel aan eigenlijk
Er komt in mijn ogen gewoon niets echt in de buurt bij het sfeertje van Slagharen.
Het is ook deels nostalgie, maar vind het park gewoon echt wel een leuk sfeertje hebben, vind alle andere parken waar ik geweest ben gewoon wat missen.quote:
Staat die indiaan er nog?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is ook deels nostalgie, maar vind het park gewoon echt wel een leuk sfeertje hebben, vind alle andere parken waar ik geweest ben gewoon wat missen.
Hellendoorn zit ik nu een filmpje over te kijken. Lijkt mij ook wel wat om een kijkje te gaan nemen.quote:
Die indiaan is al een paar jaar overleden helaas.quote:
quote:Ach, ik was afgelopen zomer twee dagen in Ponypark Slagharen. Een tokkienamen paradijs
Voor de grap zei mijn man tegen de kinderen 'Jayden en Cheyenne, híerkomen!' En hij heeft mij het hele weekend Samantha genoemd.
En achter ons hoorden we op dat moment 'deláno, hou daarmee op'
Dat was dan weer grappig. Maar gezien het enorm hoge tattoo/goudenkettingen/voetbalshirt/joggingpak gehalte klopte het wel met de namen die we het hele weekend hebben horen roepen.pa die naast elke attractie een zwaar shaggie staar weg te paffen en ma de naast met d'r zelfgerolde filtershaggie. Maar hé het was gezellig! Dus mij boeit het niet.
Werktechnisch krijg ik ook bijzonder veel heen die Rodney, wesley, jayden of iets dergelijks heten voor mijn kiezen. Zelden een ontspoorde Diederik of Jan-Pieter.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:00 schreef Toto69 het volgende:
Nog even voor de mensen die 't niet gezien hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben jullie al nummers uitgewisseld?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:40 schreef starla het volgende:
Haha, prachtig hoe serieus je je 'reviews' neemt van een stel dinky toys
Wat verwacht je? Je rijdt een fukking twingo en ka...
'Wel lekker stil bij 80 à 90'
Dat zegt al genoeg over de auto die je reviewt haha. Maar genoeg daarover.
Ik moet zeggen dat je een zeldzaam soort bent Brad, een uitstervend ras zelfs m.b.t. de uitspraak van de 'r'. Zo is de Nederlandse 'r' uiteindelijk bedoeld om uitgesproken te worden.
Met andere woorden: een zéér aangename 'r' om naar te luisteren
Tuurlijk doe ik dat, gewoon met een korreltje zout nemen die zooiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:40 schreef starla het volgende:
Ik moet zeggen dat je een zeldzaam soort bent Brad, een uitstervend ras zelfs m.b.t. de uitspraak van de 'r'. Zo is de Nederlandse 'r' uiteindelijk bedoeld om uitgesproken te worden.
Starla, wil je koffie met me drinken, ik drink liever thee dat je het weet...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:40 schreef starla het volgende:
Doe nou niet te veel steeds van 1 onderwerp, want dan val je in herhaling en gaan mensen niet meer kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
De lange slagharen vlog was een beetje een hackjob, wel aardig ge-edit maar ik had ook wat beelden niet gebruikt, toen ik het filmpje deed editen was het al laat, dus ik ga nu kijken of ik wat van die ongebruikte beelden tóch nog kan gebruiken voor een tweede (en dus véél kortere) "Extra" Vlog over Slagharen.
precies deze keer slagharen kennen we nu wel. Daarom een abo op slagharen en steeds nieuwe en vernieuwende content makenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe nou niet te veel steeds van 1 onderwerp, want dan val je in herhaling en gaan mensen niet meer kijken.
Nieuwe content! Vlog weer een keer o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |