Tenerife he, Schengen gebied, Op Schiphol ga je door de scan, niet bij vertrek via Eindhoven of Rotterdam. Die machines zijn best prijzig. Niet via Schiphol vliegen TS!quote:
Wil je serieus je kind hierbij betrekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:36 schreef Crimyclown het volgende:
Moest via schiphol, hoe controleren ze kinderen, anders kan bij mn zoontje in zn schoenen?
Ik zou het beentje van je zoon breken, en het verwerken in het gips. Dan ben je veiligquote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:36 schreef Crimyclown het volgende:
Moest via schiphol, hoe controleren ze kinderen, anders kan bij mn zoontje in zn schoenen?
misschien in de rugwervels verwerken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:07 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik zou het beentje van je zoon breken, en het verwerken in het gips. Dan ben je veilig
Ik ga er vanuit dat het een geintje is van TS...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:12 schreef Pajanus het volgende:
[..]
misschien in de rugwervels verwerken?
wat een mogool deze ts
als jij naar frankrijk gaat neem je toch ook eigen pindakaas mee, gwoon troep wat zij daar verkopequote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:12 schreef Pajanus het volgende:
[..]
misschien in de rugwervels verwerken?
wat een mogool deze ts
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:17 schreef Crimyclown het volgende:
Ga volgende week opt met de bus naar Llorer de Mar (spanje dus binnen de EU) en wil een doos Flügel meenemen met men maat. Shotjes daar zijn bereduur. Een gast zij dat de chauffeur niet goed oplet. Dacht zelf aan eerst goed verpakken, dan in 2 condooms en dan in de shampoo doen. Wel wat gestrest maar dat kan bijna niet fout gaan toch? Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet? Iemand tips?
joo
In sealtje vanaf Schiphol?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:04 schreef giepen het volgende:
Ook een keer naar spanje per ongeluk meegenomen, zat nog in me portemonnee, niks gebeurd.
Voer je zoon bolletjes, merkt hij niks van en het is ook superveilig en zoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:36 schreef Crimyclown het volgende:
geloof ik best, mn maat zegt als je niet zenuwachtig overkomt je gwoon kan doorlope. alleen als je weet dat je bij je hebt is andersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:04 schreef giepen het volgende:
Ook een keer naar spanje per ongeluk meegenomen, zat nog in me portemonnee, niks gebeurd.
Je moet vooral niet doen alsof je niet zenuwachtig bent, dat valt juist op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
geloof ik best, mn maat zegt als je niet zenuwachtig overkomt je gwoon kan doorlope. alleen als je weet dat je bij je hebt is anders
Gast...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:36 schreef Crimyclown het volgende:
kind gaan ze toch niet vastzette en anders strafblad is die kwijt als die 18 isquote:
moet jij weten jankwijfquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:24 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vraag ook een slotje aan.
Dit gaat te ver.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:20 schreef Sigaartje het volgende:
Even serieus.
Ik heb de link van dit topic doorgestuurd naar de politie.
Ik vind dit te ernstig. Bij FOK! hebben ze je IP-adres.
Ik heb aangifte gedaan. Dit vind ik niet kunnen. Ik hoop dat je je vakantiebestemming nooit haalt met je kind. Wat ben je verdomme een klootzak.
Dus het is normaal dat je drugs smokkelt met kinderen?quote:
Komt op hetzelfde neer dat de drugsbaas niet zelf in dat vliegtuig springt, wordt je tenminste zelf niet gepaktquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:10 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dus het is normaal dat je drugs smokkelt met kinderen?
Ben ik nou gek aan het worden?????
Ik denk dat ze er vrij snel achter zijn dat jij de persoon bent die probeert te smokkelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:15 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
kind gaan ze toch niet vastzette en anders strafblad is die kwijt als die 18 is
Dit lijkt me nog serieus werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef StretchingKoala het volgende:
Een zak snoep in je koffer doen, incluis alle tierelantijntjes welks kinders leuk vinden, dan de staafjes met poeder legen en vervangen.
Je neemt gewoon hollandsch snoep mee voor de kleine neefjes daar
als die slaapt, hij huilt toch al hele tijd. goede reden om nog een kind te nemequote:Op zondag 9 oktober 2016 10:08 schreef Ferdii het volgende:
Prima actie ts! Lekker versie bouwen nu.
In pet vind ik trouwens wel geqaagd, volgende keer beter in zijn aarsje. Merkt hij niks van. Desnoods wat slaapmiddel geven en dan "al slapend" door de douane.
Vinden ze het nog schattig ook zon slapend kindje bij papa op de arm
boeit mij dat kind wat, als coke maar over komtquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:58 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er vrij snel achter zijn dat jij de persoon bent die probeert te smokkelen.
Ik zal je vertellen wat er gebeurt als ze je pakken met dergelijke praktijken:
1) Je raakt je kind kwijt (je wordt zonder pardon uit het ouderschap gezet)
2) Jij verdwijnt de gevangenis in of (als je erg veel geluk hebt) krijgt een hevige boete.
Justitie is niet al te gecharmeerd van mensen die hun kinderen inzetten voor drugssmokkel, het getuigt van gebrek aan geweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |