quote:ik ken geeneen magnetronmenu dat er langer dan 15 minuten in moet.. trouwens: als je maar eens in de 15 minuten hoeft te posten: je vind echt wel en gaatje hoor
Op woensdag 4 december 2002 00:38 schreef SpleeffY het volgende:
Kunnen we niet 2 keer een soort van eetpauze inlassen?
Voor een beetje middag- en avondeten heb ik toch wel langer dan 15 minuten nodig?
quote:Zo af en toe eens naar de computer rennen om een post te doen...
Op woensdag 4 december 2002 00:38 schreef SpleeffY het volgende:
Kunnen we niet 2 keer een soort van eetpauze inlassen?
Voor een beetje middag- en avondeten heb ik toch wel langer dan 15 minuten nodig?
quote:Hou dit topic maar in de gaten
Op woensdag 4 december 2002 00:42 schreef sweek het volgende:
Meldt het wel even van te voren... dan ga ik wel wat dingen inkopen.Dit lijkt me erg leuk om te doen.
quote:
Op woensdag 4 december 2002 00:40 schreef Stranger het volgende:[..]
ik ken geeneen magnetronmenu dat er langer dan 15 minuten in moet.. trouwens: als je maar eens in de 15 minuten hoeft te posten: je vind echt wel en gaatje hoor
quote:Spreken hier Fok!-marathon-gevorderden?
Op woensdag 4 december 2002 00:42 schreef DJKoster het volgende:[..]
Zo af en toe eens naar de computer rennen om een post te doen...
Je hoeft natuurlijk ook niet 24 uur op je stoel te zitten
Maar oke, gaatje vinden moet lukken
quote:*aan favorieten toevoegt*
Op woensdag 4 december 2002 00:44 schreef DJKoster het volgende:[..]
Hou dit topic maar in de gaten
aan de andere kant... dat betekend dat ik die dag geen film kan kijken ![]()
(of elke twaalf minuten ff een pauzetje houden om ff wat te posten...)
quote:Kan je ook niet ff een keer flink schijten
Op woensdag 4 december 2002 00:46 schreef Gorro het volgende:
Hmmm... misschien kank ook wel meedoen... als ik een dag nix te doen heb...aan de andere kant... dat betekend dat ik die dag geen film kan kijken
(of elke twaalf minuten ff een pauzetje houden om ff wat te posten...)
lijkt me de beste manier
quote:Zoals jij het nu zegt zou het dus mogen om om 11:14 en om 11:15 te posten en dan 11:16 tot 11:44 niet meer... dan zou je dus een pauze kunnen nemen van 28 minuten...
Op woensdag 4 december 2002 00:51 schreef Stranger het volgende:
Als het nou zo aangepakt wordt: Iedereen begint op hetzelfde tijdstip (Laten we zeggen 11:00)
om 11:00 wordt er een topic geopend en iedereen die meedoet post binnen het kwartier (11:14) en tussen 11:15 en 11:29 (en tussen 11:30 en 11:44 enzovoorts) moet weer iedereen reageren, soort afvalrace is het dan![]()
en het is overzichtelijk + dat je als je om 11:00 post tot 11:28 heb om iets anders te doen (douchen, eten oid)lijkt me de beste manier
quote:Het zal toch wel uitlopen op Slowchat, en je ziet vanzelf toch wel of iemand niet meer post..
Als het nou zo aangepakt wordt: Iedereen begint op hetzelfde tijdstip (Laten we zeggen 11:00)
om 11:00 wordt er een topic geopend en iedereen die meedoet post binnen het kwartier (11:14) en tussen 11:15 en 11:29 (en tussen 11:30 en 11:44 enzovoorts) moet weer iedereen reageren, soort afvalrace is het dan![]()
en het is overzichtelijk + dat je als je om 11:00 post tot 11:28 heb om iets anders te doen (douchen, eten oid)lijkt me de beste manier
quote:Nee hoor, ik zou het echt doen voor de marathon.. slowchatten met jou bijvoorbeeld vind ik geen kloot aan
Op woensdag 4 december 2002 00:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
Het zal toch wel uitlopen op Slowchat, en je ziet vanzelf toch wel of iemand niet meer post..
quote:je zit ws met veel mensen tegelijk in een topic dus je kan sc-en met wie je wilt
Op woensdag 4 december 2002 00:57 schreef Stranger het volgende:[..]
Nee hoor, ik zou het echt doen voor de marathon.. slowchatten met jou bijvoorbeeld vind ik geen kloot aan
als het maar niet zo een kliekjesforum word, dan heb ik het snel gezien ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door F1908 op 04-12-2002 01:01]
quote:Ook goed, maar andere mensen zouden misschien wel willen Slowchatten..
Op woensdag 4 december 2002 00:57 schreef Stranger het volgende:[..]
Nee hoor, ik zou het echt doen voor de marathon.. slowchatten met jou bijvoorbeeld vind ik geen kloot aan
Voor de mensen die alleen meedoen voor de marathon:
om bv. 11:00 wordt er een topic geopend en iedereen die meedoet post binnen het kwartier (11:14) en tussen 11:15 en 11:29 (en tussen 11:30 en 11:44 enzovoorts) moet weer iedereen reageren, soort afvalrace is het dan
en het is overzichtelijk + dat je als je om 11:00 post tot 11:28 heb om iets anders te doen (douchen, eten oid)
quote:Ja, en overzichtelijk.. gewoon een topic openen om bij te houden wie er nog in de race zijn, en een topic voor mensen om te slowchatten
Op woensdag 4 december 2002 01:00 schreef F1908 het volgende:[..]
je zit ws met veel mensen tegelijk in een topic dus je kan sc-en met wie je wilt
mits ze aanwezig zijn dan he, maar dat lijkt me duidelijk
als het maar niet zo een kliekjesforum word, dan heb ik het snel gezien
quote:Dat is een zeer goed idee
Op woensdag 4 december 2002 01:02 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja, en overzichtelijk.. gewoon een topic openen om bij te houden wie er nog in de race zijn, en een topic voor mensen om te slowchatten
Ik ga nu slapen,
meer tips/adviezen/opmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom
quote:perfect idee
Op woensdag 4 december 2002 01:02 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja, en overzichtelijk.. gewoon een topic openen om bij te houden wie er nog in de race zijn, en een topic voor mensen om te slowchatten
quote:ajoh kom op, anders doe ik ook niet mee hoor
Op woensdag 4 december 2002 01:06 schreef Brennie het volgende:
Haha cool.. ik zou best mee willen doen.. maar neh doe maar niet
quote:Ik ga akkoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |