sekstekort jijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vast, weer lekker ravotten zeker, wat dan uitmondt in een woeste vrijpartij en Drug die 2 weken niet meer kan zitten
ikkequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
Wie is hier allemaal verliefd op Alizee
nu wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik dacht dat dat wel duidelijk was voor iedereen
Jezusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best aardig, maar zou niet weten waar ik haar van moet kennen
geef ons nou geen valse hoopquote:
muziekquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best aardig, maar zou niet weten waar ik haar van moet kennen
Welnee joh. daar voel je toch niks vanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is net weer getrouwd dus we zijn net te laat
jammer weet niet wat ik nu met mezelf aan moetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is net weer getrouwd dus we zijn net te laat
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.quote:
hij is gewoon een latente homoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij is gewoon een latente homo
maar dat is bekend en geef je eerlijk toe. Dat siert jequote:
Heb nog wel 'n goede film voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer weet niet wat ik nu met mezelf aan moet
is ook maar eentje de mooistequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.
Oh dit weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook maar eentje de mooiste
Bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
maar dat is bekend en geef je eerlijk toe. Dat siert je
Oké dan is het goed, sommige mannen vinden hun moeder natuurlijk helemaal speciaal enzo.quote:
zeg ik lkkr niequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, sommige mannen vinden hun moeder natuurlijk helemaal speciaal enzo.
Wie dan?
Denk t nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
hebben ze een pinautomaat op amsterdam cs drug?
Wat denk jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |