sekstekort jijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vast, weer lekker ravotten zeker, wat dan uitmondt in een woeste vrijpartij en Drug die 2 weken niet meer kan zitten
ikkequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
Wie is hier allemaal verliefd op Alizee
nu wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik dacht dat dat wel duidelijk was voor iedereen
Jezusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best aardig, maar zou niet weten waar ik haar van moet kennen
geef ons nou geen valse hoopquote:
muziekquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best aardig, maar zou niet weten waar ik haar van moet kennen
Welnee joh. daar voel je toch niks vanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is net weer getrouwd dus we zijn net te laat
jammer weet niet wat ik nu met mezelf aan moetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is net weer getrouwd dus we zijn net te laat
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.quote:
hij is gewoon een latente homoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij is gewoon een latente homo
maar dat is bekend en geef je eerlijk toe. Dat siert jequote:
Heb nog wel 'n goede film voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer weet niet wat ik nu met mezelf aan moet
is ook maar eentje de mooistequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.
Oh dit weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook maar eentje de mooiste
Bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
maar dat is bekend en geef je eerlijk toe. Dat siert je
Oké dan is het goed, sommige mannen vinden hun moeder natuurlijk helemaal speciaal enzo.quote:
zeg ik lkkr niequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, sommige mannen vinden hun moeder natuurlijk helemaal speciaal enzo.
Wie dan?
Denk t nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
hebben ze een pinautomaat op amsterdam cs drug?
Wat denk jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
te ver lopen bedoel echt op het station.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2 bij grote winkelstraat met hema, starbucks oid
DAT IS OP STATION IDIOOTquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
te ver lopen bedoel echt op het station.
dat is op station lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
te ver lopen bedoel echt op het station.
7 cm grapquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik gewend, toch bedankt voor je reactie.
smoothie bar zit tegenover pizza toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
[..]
bij grote hal naast smoothie bar, bij gwk, bij tramhaltes beide zijden
Alle ogen van alle sukkels die stoer doen.quote:
In dat geval nee klopt inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle ogen van alle sukkels die stoer doen.
Ja graagquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hem ook maar gaan klappen dan?
nee zit in grote hal net voor het achterste perron. als je op het ij afloopt aan je rechterhandquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
smoothie bar zit tegenover pizza toch?
Word je daar eigenlijk al moe van?quote:
Wie filmt het en zet het op youtube? Misschien kunnen we er dan nog wat mee verdienen of mogen we bij Matthijs aan tafel komen zitten.quote:
Jammer.quote:
im waitinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh oke, even vragen hoe die heet
tx.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee zit in grote hal net voor het achterste perron. als je op het ij afloopt aan je rechterhand
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o weet waar starbuc is, zit daarnaast een auto?
De irritatie is ook zeg maar 7cm ipv een normale doorsnee 15?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De irritatie is ook zeg maar 7cm ipv een normale doorsnee 15?
Slecht jaquote:
ik wil wel mee om het extra spannend te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok en ga vanavond bij die zus van date eten, das best spannend want we hebben ook niks ofzo he dus ja euhhhh.
Ik word helemaal wild als je dit soort dingen zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil wel mee om het extra spannend te maken
Vraag het lekker zelf daarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:33 schreef Ashqelon het volgende:
kun je bij gwk tien euro wisselen voor leingeld?
hoelang al aan t daten?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok en ga vanavond bij die zus van date eten, das best spannend want we hebben ook niks ofzo he dus ja euhhhh.
ja is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil wel mee om het extra spannend te maken
Hoe zit het dan?quote:
Echt wat een achterlijk en raar figuurquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag het lekker zelf daar
Leiden wij jouw leven? Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |