Lekker bezigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
vier dagen stage, een dag school, volleybal wat mn hele zaterdag in beslag neemt en zondag slaap ik
Minerva.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
Vindicat is de mooiste vereniging van Nederland
Misschien stond Jimmy op Dumpert toen hij in z`n bek werd gezekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou zijn gekrenkte persoonlijkheid verklaren
Minerva is pas plebsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minerva.
Vindicat is grotendeels plebs.
nee klopt. Wil je echt naar de film danquote:
allemaal infantielquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minerva.
Vindicat is grotendeels plebs.
Daarom zit ik dus niet bij een corps. Ik zou dat niet kunnen pikken (hihaho).quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien stond Jimmy op Dumpert toen hij in z`n bek werd gezeken
Ja maar niet zoals jij dat doetquote:
Lijkt mij ook niet nee. Ben je niet goed wijs hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom zit ik dus niet bij een corps. Ik zou dat niet kunnen pikken (hihaho).
Ik had het beloofd dus dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee klopt. Wil je echt naar de film dan
zou leuk zijnquote:
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel met meer geld en betere sociale afkomst.
draait ie in Pathé?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het beloofd dus dan doe ik dat ook.
met veel bierquote:
Misschien ga ik knokploeg boeren en loonwerkers regelen om ff zo'n vereniging een lesje te lerenquote:
Ik heb geen grootschalig onderzoek gedaan maar het is gebaseerd om eigen waarneming.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet tegen onwaarheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |