okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, van Blue Circle.
Tevens makers van keurige programma's als Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw; ze zijn van alle markten thuis.
Dat soort bagger kijk ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, van Blue Circle.
Tevens makers van keurige programma's als Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw; ze zijn van alle markten thuis.
Jaaa, hij is de Pauly D.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.
De winnaar zal wel naar huis gaan met een briefje van 100 en een boekenbon ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:04 schreef Soury het volgende:
Wat blijft er over van dat geld met zoveel mensen. Is binnen no time op toch?.
Ze zullen wel geld moeten gaan verdienen.
Ik had het nog geen 5 minuten volgehouden daar.
Die 2 trutten misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
Want hij gaat het hierna nog met iedereen delen denk je?
Hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Zou pas echt sletterig zijn als die onderofficier met z'n pannetje water de volgende leider wordt en ze hem ook aan z'n pik gaat trekken
Ik vind haar ook eng,quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ik vooral vind, is dat die Tessa een enorm agressief hoofd heeft. Om bang van te worden.
Ik vind haar ook eng.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ik vooral vind, is dat die Tessa een enorm agressief hoofd heeft. Om bang van te worden.
Zoëen die de al bestaande vooroordelen over (V)mbo-mensen nog eens lekker bevestigt. Zó stereotype, als je het over het wat minder plezierige gedeelte van die mensen hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef Voetstappen het volgende:
Lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:42 schreef ender_xenocide het volgende:
marcel is trouwens ook van TV
[ afbeelding ]
Back in the room....
Ze hebben de kaartenbakken weer opengetrokken jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[ afbeelding ]
Back in the room....
waaaahhh gevonden, goed zeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[ afbeelding ]
Back in the room....
Ik denk Adam zkt. eva.. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaaahhh gevonden, goed zeg!
Echt flink wat van die gasten uit de kaartenbak getrokken dus.....ik ben nog steeds aan het zoeken waar ik die Boy van ken, ook van een of ander programma
daar heb ik nooit naar gekeken dus daar kan ik hem nooit gezien hebben..hoewel het goed kan dat ie aan meerdere programma's heeft meegedaan, zoals zovelenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik denk Adam zkt. eva.. Maar weet het niet zeker.
Mensen zullen wel ingeschreven staan bij zo'n bureau.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar heb ik nooit naar gekeken dus daar kan ik hem nooit gezien hebben..hoewel het goed kan dat ie aan meerdere programma's heeft meegedaan, zoals zovelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |