quote:
en stemming op 1de dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:34 schreef Prisha het volgende:
maar...waar hebben we het over...na 1 dag...
Precies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Eerlijk, fuck dat geld. Als ik huisbaas was en ik mocht bestellen, had ik meteen die 100k uitgegeven aan eten, drank en ander feestmateriaalGewoon een dikke twee weken feesten en goed leven en dan allemaal naar huis.
dat is wel een bazenactiequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Eerlijk, fuck dat geld. Als ik huisbaas was en ik mocht bestellen, had ik meteen die 100k uitgegeven aan eten, drank en ander feestmateriaalGewoon een dikke twee weken feesten en goed leven en dan allemaal naar huis.
Je bent het maar een week..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Ja, maar na een week ben je huisbaas af.. Dus dan mag je wel dooreten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hoeft maar één keer te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |