Lastig. Als Beyonce dat laatste album Lemonade niet had uitgebracht had ik ja gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:
Solange >>>>>>> Beyonce
Waarom geen Taylor Swiftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar Beyonce maakt kutmuziek :/
waarom wordt zij altijd verheerlijkt in DWDD
Verantwoordelijk voor een paar van de grootste zeikgenres in de muziek. Met name soul.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
"zwarte artiesten zijn zooooveel beter dan blanke" gezeik
Er is best goeie soul. Maar die is wel schaars ja. Otisquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor een paar van de grootste zeikgenres in de muziek. Met name soul.
Taylor Swift is wel echt goed. Sia ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het prima. Maar Taylor Swift moet een pro-white album kunnen maken. Die krijgt al gezeur over een clip als er niet genoeg zwarten in zitten, gvd.
Het slaat allemaal wat door ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat zijn negertjes toch zielig hè!?
Dit dus..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het slaat allemaal wat door ja.
Maar het is helemaal geen grote hit in de VS zoals gezegd wordt, het chart helemaal niet (heb de facts gecheckt)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou niet van dit gejank, ondanks dat de muziek prima is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |