SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Arja op 05-10-2016 00:19:18 ]
Hoe kom ik erachter of dat het is? Behalve naar de dokterquote:
Gevoel van ziek worden past volgens mij bij een dreigende borstontsteking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter of dat het is? Behalve naar de dokter
Ik zie geen witte plekjes in haar mond. Op mijn tepel had ik wel wat wits, maar dat kon ik makkelijk wegvegen. Is een ingetrokken tepel dus ik dacht dat er gewoon wat opgedroogd melk in was gekomen zeg maarMaarja in combinatie met de pijn is het misschien toch wat anders... Het is trouwens aan 1 kant.
Wat sull zegt kan ook nog. Alleen heb ik twee keer een borstonsteking gehad zonder koorts of pijn. Bij spruw had ik echt flinke pijn, vooral na het voeden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter of dat het is? Behalve naar de dokter
Ik zie geen witte plekjes in haar mond. Op mijn tepel had ik wel wat wits, maar dat kon ik makkelijk wegvegen. Is een ingetrokken tepel dus ik dacht dat er gewoon wat opgedroogd melk in was gekomen zeg maarMaarja in combinatie met de pijn is het misschien toch wat anders... Het is trouwens aan 1 kant.
Ik vermoed toch een dreigende borstontsteking dus ik wil ervoor zorgen dat de borst regelmatig geleegd wordt zeg maar. Helaas kan man dat niet voor me doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
Je man inschakelen voor de nacht?? Of moet hij 's nachts werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |