abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 14 juni 2022 @ 15:41:36 #276
408813 crew  trein2000
pi_205048788
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef GereDathan het volgende:
de Arena zal maar beperkt beschikbaar zijn ivm. voetbal.
Ik weet niet of zo’n grote productie tijdens het seizoen kan, maar anders heb je alleen maar tot eerste weekend augustus of vanaf half November weer…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205048833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 15:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.ad.nl/show/mo(...)ar-inhalen~a4c27a80/

Dit jaar, nou ben benieuwd. Zal vast niet over een paar weken zijn al.
Als het maar niet voor eind augustus is dan vind ik het prima, anders heb ik een vakantie-technisch probleem zeg maar.

Helaas heb ik het niet voor het zeggen, er zit wat ruimte in het schema maar dan moet maar net alles beschikbaar zijn. Een andere locatie zal al problematisch zijn, dan zou de enige optie het Goffert Park zijn. Maar daar mis je zitplekken en de vraag is wat dat financieel dus inhoudt. En dan hebben we het nog niet over de beschikbaarheid van de techniek en ondersteunende diensten (parkeerwachters, horeca personeel, schoonmakers, etc. etc.).

Naar mijn weten vinden er vrijwel geen evenementen plaats in de Arena tijdens het voetbalseizoen. Laatste weekend van juli beginnen we daarmee alweer met de JC schaal en daarna start het seizoen incl. Europese en beker wedstrijden. Dan is de Arena niet zomaar beschikbaar en half augustus staat er al een evenement gepland.

En dan laat ik nog maar even in het midden of Milan (21 juni) en Londen (25 juni) doorgaan. Als Mick geen verdere klachten zijn dan zal hij dan wel hersteld zijn, maar voor hetzelfde geld heeft hij gisteren Keith, Ron of Steve aangestoken. Of een ander belangrijk deel van de crew. Dan kan het zomaar eens enkele weken gaan dooretteren allemaal.

Ik ben niet verbaasd als het tussen 14 november 2022 en 5 januari 2023 zal zijn. Dan is de Arena niet nodig voor de Eredivisie en wordt deze gebruikt voor het live uitzenden van WK wedstrijden. Dan zou er voldoende tijd moeten zijn voor een evenement als dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door GereDathan op 14-06-2022 16:08:12 ]
pi_205048868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 15:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik weet niet of zo’n grote productie tijdens het seizoen kan, maar anders heb je alleen maar tot eerste weekend augustus of vanaf half November weer…
Ik postte net iets uitgebreider :)

Klopt wat je zegt, aangezien de tour tot 31 juli loopt en dan de Arena weer voor de voetbal beschikbaar is (31 juli JC schaal) kan het bijna niet op dat moment. Maandag 15 augustus is de Arena sowieso al bezet dus kan je er vanuit gaan dat er dat voorgaande weekend een uitwedstrijd is voor Ajax. Gemiddeld heb je 2 thuiswedstrijden per maand die dan ook in augustus moeten. En dan is er vast nog iets Europees of beker te spelen in augustus/september.

Om mijn vorige post zelfs wat uit te breiden, deze periode is het meest logisch:
quote:
Het eerste gedeelte van de competitie eindigt voor de Eredivisie in het weekend van 11-13 november 2022, een week voor de start van het WK. De Eredivisie hervat vervolgens weer in het weekend van 6-8 januari 2023, zo’n drie weken na afloop van het WK.
Bron: https://eredivisie.nl/nie(...)aald-voetbal-bekend/

Ik weet niet precies hoe het geregeld is tussen Ajax en de Arena, maar ik kan mij niet voorstellen dat je zomaar even een maandag oid kan prikken om een grote productie als dit in te schuiven. Neem aan dat Ajax altijd de eerste rechten op de Arena heeft en ook gebruik maakt van het veld en faciliteiten op meerdere dagen rondom thuiswedstrijden.

En dan moet de lokale driehoek ook nog toestemming geven en is er ook nog rekening te houden met de Ziggo Dome en de AFAS Live. Daar zal ook genoeg te doen zijn dit jaar met alle achterstanden dankzij Corona. Het lijkt mij geen makkelijke puzzel.

[ Bericht 2% gewijzigd door GereDathan op 14-06-2022 16:47:44 ]
  dinsdag 14 juni 2022 @ 16:56:32 #279
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205049257
Gewoon 29 juni. Tussen hyde park in, waar ze hun eigen stage niet schijnen te gebruiken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205052077
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Genoten van die kortpittige vrouw. IK GA GODVERDOMME NAAR FRANS BAUER
Is wel meme-materiaal ja. :D "Al die kut-trappen op!!" :(
https://www.instagram.com/tv/Cex81hkojzt
pi_205057987
7 juli!
  woensdag 15 juni 2022 @ 17:11:56 #282
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_205058352
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:07 schreef GereDathan het volgende:
7 juli!
Hopelijk zitten we tegen die tijd niet weer in lockdown. Ik was maandag nog in het stadion, maar ben er blijkbaar ook positief uitgekomen :{
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_205058690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:11 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Hopelijk zitten we tegen die tijd niet weer in lockdown. Ik was maandag nog in het stadion, maar ben er blijkbaar ook positief uitgekomen :{
Mick geknuffeld?
pi_205059743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 15:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]

En dan moet de lokale driehoek ook nog toestemming geven en is er ook nog rekening te houden met de Ziggo Dome en de AFAS Live. Daar zal ook genoeg te doen zijn dit jaar met alle achterstanden dankzij Corona. Het lijkt mij geen makkelijke puzzel.
Het wordt 7-7, maar los daarvan. Vaker dan 1x in de Ziggo of Afas/HMH geweest terwijl er in de Arena of andere zaal ook iets speelde ... kan het gebied makkelijk aan.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_205061067
Ik had niet verwacht eigenlijk dat het alweer zo snel zou zijn! Morgen over 3 weekjes alweer.
pi_205102247
En wees er maar extra blij mee:
quote:
The Rolling Stones hebben geen inhaaldatum kunnen vinden voor het concert in het Zwitserse Bern dat vorige week werd afgezegd. De band zegde toen twee concerten af, in Bern en in Amsterdam, nadat frontman Mick Jagger (78) positief was getest op het coronavirus.
https://nos.nl/artikel/24(...)ncert-gaat-niet-door

Nu is het natuurlijk wel zo dat de Stones een bijzondere band hebben met Nederland, maar dit had ons ook kunnen overkomen. Heel blij dat het hier anders loopt!
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 17:40:28 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205103254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 19:46 schreef SevenWonders het volgende:

[..]
Het wordt 7-7, maar los daarvan. Vaker dan 1x in de Ziggo of Afas/HMH geweest terwijl er in de Arena of andere zaal ook iets speelde ... kan het gebied makkelijk aan.
Ik was bij een concert van Roger Waters in Ziggo Dome (uitverkocht) en tegelijkertijd trad Beyoncé op in de Arena (uitverkocht). Het was na afloop best een geduld vragende uitdaging om weer op een perron terecht te komen. Maar een totale chaos werd het niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_205103579
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 15:46 schreef GereDathan het volgende:
En wees er maar extra blij mee:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ncert-gaat-niet-door

Nu is het natuurlijk wel zo dat de Stones een bijzondere band hebben met Nederland, maar dit had ons ook kunnen overkomen. Heel blij dat het hier anders loopt!
Nou idd, gelukkig gaat die van ons wel door. Had er wel de pest in gehad hoor anders haha
pi_205107958
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:10 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Nou idd, gelukkig gaat die van ons wel door. Had er wel de pest in gehad hoor anders haha
Allemaal Even tot Hier bellen voor kaarten voor België :P
pi_205266216
Zin in *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_205266946
Poging 2 vandaag *O*

Jammer dat het weer een stuk slechter is dan vorige keer, maar ik neem aan dat het dak ook dit keer dicht zit. Voor de rest, zin in!!!
pi_205267144
Hier ook zin in! Hopelijk tussen 6 en half 7 in Amsterdam, eten en dan naar het voorprogramma kijken.
  donderdag 7 juli 2022 @ 19:24:44 #293
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205269683
Was bij Even tot Hier, ze kon na de afgelasting niet naar de Stones vandaag, gaf haar kaartjes weg, en kreeg Van EtH kaartjes voor Brussel.
Maar wie staat daar voor de Arena

https://www.ad.nl/video/p(...)en-herkansing-314277

pi_205272487
Het was fantastisch! Zat in de diamond pit, zo super gaaf! Heb gedanst en genoten.
pi_205273686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 23:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Het was fantastisch! Zat in de diamond pit, zo super gaaf! Heb gedanst en genoten.
Absoluut fantastisch!!

Wij zaten een heel end verder weg (korte zijde), maar het was denk ik de beste die ik van ze gezien heb. Kippenvel bij de start met de beelden van Charlie en geweldig om te zien dat ze de beelden van het Kurhaus erin verwerkt hadden als eerste concert buiten de UK.

Ronnie moest duidelijk even op gang komen het eerste nummer, maar was daarna weergaloos! Keith sterk als altijd, al was hij wat onverstaanbaar voor You got the silver :P. Mick energiek als altijd en de nieuwe drummer was natuurlijk geen Charlie maar stelde absoluut niet teleur wat mij betreft!

Al met al een geweldig concert en in het bijzonder genoten van Paint it Black (1 van mijn favorieten die helaas lang niet altijd live langskomt) en natuurlijk Satisfaction (1 van de andere favorieten).

De inkomst is het stadion en de muziekkwaliteit van dit stadion waren zoals vertrouwd beneden maats. Maar je verwacht weinig anders van die galmbak.

Al met al zeer geslaagd, ik hoop dat ze nog eens langskomen in de toekomst al is de kans natuurlijk met het jaar kleiner. Deze pakken ze in ieder geval niet meer af! *O*

Voor ons overigens extra bijzonder omdat we met 3 generaties in het stadion zaten, hoevaak maak je dat mee O+

[ Bericht 3% gewijzigd door GereDathan op 08-07-2022 09:35:47 ]
pi_205274073
Ik snap dat Charlie de sentimentele waarde heeft maar sec als drummer is Steve Jordan zoveel beter. Dus dat hebben de Stones goed gedaan.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:39:08 #297
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205274328
Mooi concert :7
Jammer dat ie Miss You zo verkrachtte.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205274792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap dat Charlie de sentimentele waarde heeft maar sec als drummer is Steve Jordan zoveel beter. Dus dat hebben de Stones goed gedaan.
Steve is een heel ander type drummer, niet te vergelijken. Steve en Charlie waren al jaren vrienden en Steve heeft al eerder ingevallen als Charlie moest laten schieten om gezondheidsredenen. Het is extra mooi dat Charlie zelf heeft gezorgd dat Steve achter de drums kwam na zijn overlijden.

Charlie was een wat strakkere drummer (ik noem het maar zo, ik weet de juiste benamingen niet), was een kei in ritme houden ongeacht wat er gebeurde. Al zou een stadion met podium en al ingestort zijn, Charlie had er geen noot om misgeslagen. Steve is wat minder gericht op ritme en voegt juist een rijker geluid toe. Voor mijn gevoel moesten Ronnie en Keith af en toe op zoek naar het ritme.

Maar dat Steve een meer dan waardige vervanger is, dat staat voor mij als een paal boven water.

Om toch nog wat toe te voegen ook, Midnight Rambler was grandioos. Daar konden ze zowat het hele concert mee vullen haha. Gimme shelter indrukwekkend met de extra boodschap richting de zinloze oorlog in Oekraïne.

Enige wat ik "gemist" heb zijn het vuurwerk bij Sympathie for the Devil en het koor bij You can't always get what you want. Werden hierdoor voor mij beide een andere uitvoering dan ik eerder gezien heb. Absoluut niet minder of slecht, verrassend zou een beter woord zijn.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:08:37 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205275088
Mooie foto:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205275404
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:08 schreef golfer het volgende:
Mooie foto:

[ link | afbeelding ]
Prachtig O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')