abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 november 2000 @ 23:42:53 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_467491
Kim en Georgie hebben ruzie.

Ze heeft even helemaal genoeg van hem !

-Kim is duidelijk, zij is gewoon niet zo lichamelijk en knuffelig, en ze heeft genoeg van zn verwende jongetjes gedrag.

-Georgie ligt juist te klagen dat Kim alleen aan zichzelf denkt, en nooit es wat voor hem doet : "jij schenkt toch ook melk voor mij in, waarom kan Kim dat niet gewoon ook doen?"

>quotes van acinom uit de streams


-Kim is inderdaad erg pissed.
Georgie heeft tegen haar gezegd dattie sacherijnig is, om haar.
Maar hij wil niet zeggen waarom, hij gaat naar bed.
Ze moet er maar eens over nadenken en morgen gaat hij wel vertellen waarom.
K: kwader kunnen ze me niet krijgen; door zo'n psychologisch spelletje te spelen.
Als het aan hem ligt zitten we 24 uur per dag aan elkaar te frunniken, zo ben ik niet.

>quote Cartman 1 uit de streams

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 13-11-2000 23:50]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 13 november 2000 @ 23:46:37 #2
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_467498
wat georgie betreft is het UIT
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_467510
Wat errug zeg
pi_467512
quote:
Op 13 november 2000 23:46 schreef Thee het volgende:
wat georgie betreft is het UIT
Wat Kimmie Bimmie betreft ook volgens mij!
MOOI! Hebben we dat ook weer gehad, gelukkig.
Dan allebei nog ff exit uit da House en dan ben ik ook weer blij
  dinsdag 14 november 2000 @ 00:02:38 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_467540
kim heeft "stiekum" een sigaret gerookt terwijl georgie lag te slapen hij werd echter wakker en betrapte haar de strekking van het verhaal van georgie: ik laat me door zo'n gup van 20 niet bedonderen en ik erger me al een tijd, ik heb er geen zin meer in, doei opdonderen.
strekking van het verhaal van kim: we zijn niet getrouwd of zo hij kan niet alles voor mij bepalen. hij kan met me praten maar moet wel normaal doen en niet zo chagrijnig.

>quote van Thee uit de streams

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_467587
Kimmie heeft nog steeds niet door dat Georgie haar als 'van grote broer tot kleine zus' beschouwt/behandelt.
Zij raakt steeds in verwarring door zijn achterbaksheid en gebrek aan openheid, afgewisseld met een knuffel- en flirt-gedrag volgens café-normen,
dat in het geval van Kim en in de setting van het BB-huis de grens van 'harassment' oftewel ongewenste intimiteit al lang overschreden heeft.

En natuurlijk merkt niemand van de andere bewoners dit weer op.

  dinsdag 14 november 2000 @ 00:23:55 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_467596
quote:
Op 14 november 2000 00:20 schreef Moor het volgende:
Kimmie heeft nog steeds niet door dat Georgie haar als 'van grote broer tot kleine zus' beschouwt/behandelt.
Zij raakt steeds in verwarring door zijn achterbaksheid en gebrek aan openheid, afgewisseld met een knuffel- en flirt-gedrag volgens café-normen,
dat in het geval van Kim en in de setting van het BB-huis de grens van 'harassment' oftewel ongewenste intimiteit al lang overschreden heeft.

En natuurlijk merkt niemand van de andere bewoners dit weer op.


UUUHHHH.....ja....natuurlijk

Zou het misschien komen omdat er niet zo iemand als BI-anca uit BB1 in zit.

pi_467709
oeps, verkeerde topic...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-11-2000 01:59]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_467776
Ik vond het maar een zielige vertoning op de streams vanavond. Kim helemaal in verwarring en Georgie die de verongelijkte kerel uithangt... De verhouding tussen Kim en Georgie vind ik al een tijdje erg ongezond. Maar vanavond spande toch wel de kroon.

Ze leek zo'n klein grietje af & toe dat ik echt medelijden met haar had. Vroeg advies aan Dees en Ferdi over het wel of niet roken van een sigaretje: 'Misschien kan ik beter niet nog een sigaretje roken. Ben ik anders nog verder van huis... Wat denk je, zou hij nog bozer worden als ik er nog 1 neem of zou het niet meer uitmaken?'

Ze voelt wel dat er iets niet klopt in de dwingende houding van Georgie. Maar ze wil de sfeer ook graag goed houden, je moet tenslotte samen verder in dat huis. En dan die kop van Georgie, straalde gekrenkte trots uit. Omdat zijn barbie een eigen wil bleek te hebben. Als Ferdi hem erover aanspreekt en vertelt dat Kim niet kan slapen zo, zegt King Sjors: 'Gedeelde smart is halve smart' Maw mooi dat Kim zich ook klote voelt, dat was de bedoeling.

Ik hoop dat de andere bewoners Kim steunen om Georgie ff uit de droom te helpen.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:45:43 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_468556
Kim en Georgie hebben de nacht wel in hetzelfde bed doorgebracht.

Deze ochtend hebben zowel Kim als Georgie 'overleg' met de medebewoners over hoe tot een oplossing te komen.

Later hebben beiden een goed gesprek in de slaapkamer.
Ze zijn eerlijk in hun meningen, maar een duidelijk standpunt nemen ze vooralsnog niet in over hun relatie.
Het gesprek eindigd in wat grapjes.

De druk is nu een beetje van de ketel.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator dinsdag 14 november 2000 @ 15:27:14 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_468706
Georgie is eng: Kim moest vannacht gestraft worden voor haar gebrek aan aanhankelijkheid. Kim liet zich niet straffen en nu is Georgie nog bozer en verwarder:

Georgie vanochtend tegen Bianca: "Ik hou niet van neppers. Kim had vannacht woorden met mij en dan hoor ik haar later in de huiskamer er grapjes over maken en lachen zonder dat ik erbij ben."

Maar Georgie had zélf die nacht, toen Kim het uit wilde praten, in de slaapkamer gezegd: "we praten morgen wel verder, ik wil nu mijn boek uitlezen."
M.a.w: einde gesprek. Zwijg. Ga je zonden maar eens overdenken. En voel je rot.

Maar wat doet Kim: ze gaat in de woonkamer zitten bierdrinken en lachen! Als dat geen gebrek aan respect voor King Sjors is!!!

Gelukkig heeft Kim 'm door, hij zal het niet ver schoppen met zijn griezelige fysieke én psychische bezittingsdrang.

Bovendien, maar dit kan ik absoluut niet hard maken (hoeft hier gelukkig ook niet ), zie ik hem heel makkelijk in staat tot fysiek geweld. Hij is het type dat trots op zichzelf is als hij na een heftige ruzie niet gewelddadig is geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 14-11-2000 15:38]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_468899
Nu Kim eindelijk eens wat meer durft te zeggen, en voor haarzelf opkomt, wordt ze meteen 'n stuk interessanter om naar te kijken. Deze tot nu toe dodelijk saai aanwezige deerne kan door het ongelofelijk domme kind Georgie eens flink de oren te wassen flink wat bonuspunten scoren.
Het begint langzaam tot haar door te dringen dat ze moet kappen met dit infantieltje dat slechts op zoek is naar een vervangende mammie en zichzelf ó zo zielig vindt als ie éven niet genoeg aandacht krijgt.

Georgie, deze wannabee Man-van-de-Wereld zei dat ie zich de kaas niet van het brood laat eten door iemand van 20! Tsjonge jonge jonge. Hij begrijpt er dus helemaal niks van. HIJ gedraagt zich hier als het kind met zijn gejammer en onvolwassen respectloze gedrag jegens Kim.
Hij kan beter zijn bek houden en God op zijn blote knietjes danken dat ie dezelfde lucht mag inademen als zij.
Een te sterke meid voor hem waar ie goed naar moet luisteren nu hij de kans nog heeft en veel van kan leren. Maar daar is ie waarschijnlijk te dom voor.

pi_469035
Nou,ik moet eerlijk zeggen; het valt me alles mee hoe Kim hier met Georgie omgaat. Ze is duidelijk de meerdere. Ik kan nu alleen bijna niet meer geloven dat ze wat voor die gozer voelt. Ze doet ontzettend koel. In de streams las ik dat ze in de keuken keihard zegt. eorgie wil dat ik naar jullie toe wat meer laat blijken dat ik hem leuk vind...nou bij deze:"Ik vind georgie leuk!!"
Best wel bot voor die stille opdonder.
(oops nou denken sommige dat ik haar niet serieus neem....even voor de duidelijkheid: ik neem niemand serieus,incl. mezelf)

Dus die vervelende Georgie mag er gewoon lekker uit over twee weken!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 14 november 2000 @ 18:43:02 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_469454
14-11-2000 || 16:02 uur

The story continues...

Georgie ligt in bed en staart in gedachten verzonken naar het plafond. Kim besluit dat het tijd wordt voor het gesprek over hun relatie en wat er allemaal lijkt mis te gaan. Georgie vertelt Kim waar hij nou precies mee zit: "Ik heb het gevoel dat het van één kant komt. Het zijn gewoon bepaalde dingen."

Daar word ik zo pissed van

Georgie zegt dat hij niet weet hoe dat opeens komt. "Zeg dat dan gewoon tegen me", zegt Kim geïrriteerd. Georgie: "Maar ik zei toch dat ik chagrijnig was en ik zei dat het door jou kwam." Kim zucht: "Ik snap niet waarom. Jij kan me met een gevoel opzadelen, zo van: doei, ga er maar over nadenken. Zeg dan gewoon niks, ja sorry hoor. Daar word ik zo pissed van." Georgie zwijgt even en zegt: "Ik heb het gemerkt ja." Kim: "We zijn gewoon zo verschillend in dingen." Georgie zucht. "Weet je wat zo frappant is? Iedereen met wie ik het erover heb, zegt dat ik meer voel voor jou dan jij voor mij", zegt hij. "Misschien geef jij je er meer aan over?", oppert Kim, "ik kan niet zeggen of ik meer of minder voor je voel. Ik kan niet in jouw gevoel, maar dat weet je bij mij ook niet." Georgie is weer even stil. "Maar je laat het aan de buitenkant niet zien hier. Als ik tegen de rest zeg wat jij hier in bed tegen mij zegt, dan staan ze met hun mond vol tanden", zegt hij. Kim: "Je moet niet alles zo afwegen. Jij bent anders dan ik ben, ik kan me niet veranderen voor jou. En jij geeft me het idee dat ik iets verkeerd heb gedaan de afgelopen tijd."

Moet ik gaan janken ofzo?

Georgie antwoordt niet en blijft naar het plafond staren. "En over gisteravond: dan ga je gewoon maar gewoon roken dus. Dan loop je hier naar binnen en dan zeg je: 'zo, de weddenschap is nu voorbij'.", zegt Georgie boos. "Ik heb maar één sigaretje gerookt", zegt Kim. "Het gaat mij niet om die weddenschap Kim. Maar dat je er iets aan over zou houden aan het einde, dat weet je zelf ook wel", verzucht Georgie. "Ik doe het ook wel voor mezelf! Ach, ik ga mezelf ook niet lopen verdedigen. Het komt over alsof ik alles fout doe", zegt Kim vermoeid. Georgie: "Het geeft alleen een rotgevoel als ik me afvraag hoe het nu verder moet gaan, en jij hebt alleen maar lol." Kim zucht hard: "Wat moet ik dan, zielig in een hoekje gaan zitten?" Georgie: "Jij gaat een beetje tof lopen doen, daar hou ik niet van." Kim kijkt boos: "Hou op zeg, dat is echt niet waar. Dat is mijn manier van afreageren. En jij lag in dit bed, dus je weet er niks van. Ik ga niet doen alsof de wereld vergaat want dat is niet zo. Moet ik dan gaan janken of zo? That's me, ik laat het aan zo min mogelijk mensen zien en al helemaal niet aan heel Nederland. Ik moet zo op mijn tenen lopen, Georgie."

Bij mij zijn er ook twijfels

Georgie zucht: "Dat hoeft voor mij niet hoor." Kim: "Blijkbaar wel, want ik gedraag me op een bepaalde manier waar jij je niet prettig bij voelt. Ik ga me niet aanpassen." Georgie zucht weer. "Dat vraag ik ook niet van je", zegt hij. "Wat vraag je dan wel van me? Wat zou je nou willen? Want we moeten op een bepaalde manier toch verder gaan", zegt Kim. Georgie: "Zeg maar of je verder wilt gaan of niet." Kim schudt geërgerd haar hoofd: "Projecteer het nou niet naar mij toe." Georgie: "Jawel, want het kan mij niet zoveel schelen op dit moment. Als ik hier vertieft lig en jij bent alleen maar aan het lachen." Kim zucht weer. "Dat is dus niet zo. Als er wat grappigs wordt gezegd, mag ik dan niet meelachen? Dit slaat nergens op natuurlijk, ik ga er niet als een dooie bij zitten." Georgie: "Misschien komt het wel doordat je wat jonger bent, daardoor zie je dingen anders." Kim knikt. "Absoluut, ik ben vergeleken met jou een losbol nog. Ik kan je gouden bergen beloven, maar dat is niet eerlijk tegenover jou en mezelf." Georgie: "Je hoeft me ook niks te beloven." Kim woelt door haar haar. "Wat wil je dan?", vraagt ze, "bij mij zijn de twijfels er ook. Maar die twijfels kan ik niet bij je wegnemen."

We zijn verdomme geen getrouwd stel!

Het is even stil. Kim: "Jij maakt je veel te druk om kleine dingen. We zijn verdomme geen getrouwd stel! We kunnen pas van een relatie spreken als we buiten zijn. Ik vond het prima gaan zo, maar jij blijkbaar niet." Georgie: "Ik ben benieuwd of jij weet hoe het voelt om niet te weten waar je aan toe bent. En dat je je druk maakt als je die ander er om hoort lachen." "Excuse me! Ik heb drie of vier keer gelachen", zegt Kim boos, "That's me. Het gaat erom wat ik denk. Ja, ik heb wel gelachen ja. Ik ga me niet kote voelen. Had ik dan niet moeten lachen? Georgie, zo ben ik gewoon. Niemand zal aan me zien dat ik me kut voel, zeker hier niet. Dan moet je me kennen." Georgie: "Ik ken je blijkbaar nog niet, denk ik." Het is stil. Kim snuft en veegt een paar tranen weg. "En ik heb maar één uur geslapen vannacht", moppert Georgie. "Zelfs dat reken je me aan, dat je niet goed geslapen hebt!", zegt Kim kwaad. Georgie: "Helemaal niet, maar gedeelde smart is halve smart. Ik niet slapen en jij wel als een roosje slapen? Nee, samen uit, samen thuis hoor."

Wil je ermee kappen?

Dat valt verkeerd bij Kim: "Pff, mag ik hier lekker even om lachen zeg. Ik ben eerlijk tegen je geweest en het valt allemaal best wel mee hoe ik met je speel. Maar jij bent degene die een probleem heeft, ik niet. Ik vond het leuk, vandaar dat ik je vaker een knuffel en een kus geef. Het gevoel werd steeds sterker, maar door dit staat die muur er weer. Jij moet zeggen hoe we nu verder gaan. Ik ben niet degene die iets naar boven heeft gebracht. En als ik zeg, ik wil graag met je verder als ik hier uit ben, dan meen ik dat ook." Georgie: "Dat weet ik wel Kim, daarom maakt dit het ook zo moeilijk." Kim: "Dus dan ben jij toch degene die iets moet beslissen, niet ik. Ik weet het nu allemaal even niet meer Georgie." Georgie is even stil en zegt dan: "We hebben in ieder geval wel leuke tv gemaakt met z'n tweeën." Het is weer stil. "Maar wil je ermee kappen?", vraagt Kim. "Zou ik dan zo tegen je praten?", vraagt Georgie, "je luistert weer niet." "Ik luister wel", zegt Kim stilletjes. "Nee, want dan had je het antwoord al gehad. Ik weet wel wat je voor me voelt, maar je moet het wat meer laten zien. Maar verder vind je het wel gezellig?" Kim kruipt wat dichter tegen Georgie aan. "Ja, je bent wel een blijvertje", zegt ze zachtjes.

J.O.


Van de BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_469458
go kimmie go go girlie
Hallo?
  dinsdag 14 november 2000 @ 19:57:28 #16
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_469625
Kom op Kim: kick ass!! Wat een beeeeeeeeeby, zeg!
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  dinsdag 14 november 2000 @ 20:29:28 #17
521 ruby
Hell yeah!
pi_469718
Wat een eng dominant mannetje die Georgie zeg, ongelofelijk. Het was echt een beetje triest hoe ie aandacht lag te trekken in dat bed, door een beetje semi-interessant zielig te doen. En ja, Desiree en Hieke begrepen hem..... Vooral Desiree is zooo begripvol.
Gelukkig laat Kim zich niet door hem inpakken.....fewwwww.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 14 november 2000 @ 21:15:51 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_469875
14-11-2000 || 20:00 uur

Georgie wordt niet boos

Onder het kaarten kan Kim het niet laten Georgie af en toe te plagen. Die kan er wel tegen. Tenminste, dat zegt hij. Als Kim weer een of andere opmerking maakt zegt Georgie: "Ik zal niet boos op je zijn vandaag. Je mag alles doen." "Yes", roept Kim meteen: "Eindelijk."

Georgie kan er alleen maar om lachen. Ferdi is het ook niet ontgaan. Hij roept snel op de achtergrond "Alleen vandaag, he Kim", maar die hoort het al niet meer. Ze is veel te blij dat Georgie deze keer niet tegenstribbelt.
Even later maakt Kim een stomme zet. "Word maar weer boos op mij", zegt ze verongelijkt. Maar Georgie houdt zich aan zijn belofte. "Nee hoor. Ik word vandaag niet boos op jou." En daarmee is het weer even stil. Het enige wat je hoort is af en toe een opmerking van Koos of Hieke die een foute kaart hebben gespeeld. Of Georgie die zingt over de 'pin-up club'.

Dan vertelt Koos dat hij Kim heel sterk vindt in het huis. "Maar ze is toch al twintig", merkt Hieke op. Maar dat vindt Koos nou net zo tof, omdat de rest toch al een stuk ouder is. "Luister goed naar wat Koos zegt", roept Kim meteen. Waarschijnlijk doelt ze hiermee op Georgie, maar die reageert niet. Even later concentreren de kaarters zich weer op het spel en voorlopig komt daar geen einde aan.

A.V.


Van de BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 15 november 2000 @ 00:41:41 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_470250
ik zal wel de enige zijn, maar vind eigenlijk ook wel dat Georgie enigszins gelijk heeft.
kim laat steeds duidelijker blijken dat ze Georgie heeft gebruikt als 'ankerpunt' in het huis, maar niet verder wil. ze geeft blijkbaar in bed wel signalen, maar verder niet.
oftewel, als ik zo gebruikt zou zijn, zou ik ook zeggen 'barst maar Kimmie, zoek het nu maar alleen uit in het huis'.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 15 november 2000 @ 00:58:44 #20
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_470268
quote:
Op 15 november 2000 00:41 schreef evert het volgende:
ik zal wel de enige zijn, maar vind eigenlijk ook wel dat Georgie enigszins gelijk heeft.
kim laat steeds duidelijker blijken dat ze Georgie heeft gebruikt als 'ankerpunt' in het huis, maar niet verder wil. ze geeft blijkbaar in bed wel signalen, maar verder niet.
oftewel, als ik zo gebruikt zou zijn, zou ik ook zeggen 'barst maar Kimmie, zoek het nu maar alleen uit in het huis'.
Je zult toch als 20 jarig meisje in het BB-huis gestapt zijn en verkering hebben gekregen met een man die je binnen no-time vertelt dat je niet mag roken, waarbij je je 'smart moet delen'-als ik niet slaap dan jij ook niet-, je continu in de verkleinende trap aanspreekt en je (zoals een andere poster-waar?- zei: bejegend op een wijze die in het dagelijks leven als ongewenst intiem zou worden bestempeld), én over een jaar of drie, vier kinderen wil. Tja, me dunkt dat je dan als Kimmiebimmie, lekker effe aan je zitten, steigert. Het angstzweet breekt me al uit bij de gedachte dat een ontluikend bloempje als Kim door een man van de wereld (hahahaa) als Georgie (Man, laat je dan Georg of Sjors noemen....) wordt ingelijfd in de huisjeboompjebeestje gedachtengang van meneertje 'ik heb alles al meegemaakt en 100 wijven geneukt'. Bah, hoe haalt'ie het in z'n harses!
Over het "Zoek het maar alleen uit in het huis" gedeelte van je posting kan ik alleen maar zeggen dat Georgie meer aan Kim hangt dan vice versa, Kim heeft immers al aangegeven het best zonder de ellende van Georgie te redden, en ik denk dat ze dat ook beter zou kunnen dan Georgie himself.

-edit- typo's

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 15-11-2000 01:00]

Ben te zaai voor een signature
pi_470275
Volgens mij was het Moor die dat schreef Roache. Vond het ook een treffende omschrijving, weet alleen ff niet meer in welk topic het was...

[update] Staat in dit topic [/update]

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-11-2000 01:08]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 15 november 2000 @ 01:11:29 #22
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_470282
Ja, ik zie het nu ook.
Daar doelde ik dus op.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 15-11-2000 06:15]

Ben te zaai voor een signature
pi_470774
Georgie is toch wel een zielig kereltje hoor, vertel Kim toch ronduit wat je vindt en ga niet zo zielig doen. Hoe dan ook een echt gezonde basis om samen verder te gaan is er niet. Kim lijkt me niet een type om over 3 jaar achter de kinderwagen te lopen. (groot gelijk ze is veel te jong).

Een relatie hebben in het BB huis is niet te vergelijken met een relatie buiten het huis. Buiten het huis heb je een geheel ander leven met een ander ritme, andere emoties en uitdagingen. Ik weet zeer weinig van hun levensverwachtingen met betrekking tot relaties, werk, cultuur etc. Van Georgie heb ik geen idee wat hij gaat doen na BB. (Studie, in het cafe blijven werken of een ander baantje). Beseft hij wel dat kinderen geld kosten, en Kim lijkt me ook niet het type dat met een modaal inkomen genoegen neemt.

Ik vraag me echt af of hij weet hoe het leven in elkaar zit.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  woensdag 15 november 2000 @ 11:16:13 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_470795
Quote Delta :
Ik vraag me echt af of hij weet hoe het leven in elkaar zit.
____

Al eerder, weken geleden, was er een discussie met o.a. de aanwezigheid van Hieke kan ik me nog herinneren, over het hebben van kinderen.

Georgie dacht er toen erg makkelijk over.
Zou b.v. wel huisman willen zijn en in het weekend in het cafe werken 's nachts.
Ook zei hij toen o.a. dat hij dan bij zijn moeder of oma langs zou gaan met de baby.
Had zich er al een hele voorstelling van gemaakt, en dacht dus dat het allemaal wel mee zou vallen.
Hieke stelde dat dit hem dan nog wel tegen zou vallen.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator woensdag 15 november 2000 @ 15:52:03 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_471397
Van de BB-site:

Ferdi: "Af en toe heb ik zoiets van: wat doe ik hier?" Georgie luistert. "En dan zo'n dip. Ik weet wel dat ik mezelf eruit kan praten, even lekker janken. Daar had ik echt zin in. Maar ik dacht dat het over was en ik kan nou wel weer janken."

Georgie lacht even. "Ik ben de enige die nog nooit gejankt heeft. Mensen zullen wel denken dat ik gek ben. Zo van, die gozer heeft nog nooit gejankt", zegt hij.
_____________

Ik vond dit wel een aardig voorbeeld van het gebrek aan zelfkennis van G. Hij weet blijkbaar totaal niet hoe hij overkomt, buiten het café.
Hij laat zich erop voorstaan nog niet gehuild te hebben (dat hij dat überhaupt bijhoudt!), hij denkt een tough guy gevonden te worden door de kijkers, (zelfs eentje die haast onmenselijk hard is: nog steeds niet gehuild!).

Dit terwijl de meesten hem een kinderachtige, dominante, bezitterige amoebe vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 15-11-2000 15:53]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')