Oh dus knip en plakwerk. Dan is UTO eerlijker met de livestreams. Daar plakken en knippen ze alleen in de uitzending.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja een kleine week. Opnamen zijn eind september gestart.
Of ze verbergen alles achter een stream lockquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus knip en plakwerk. Dan is UTO eerlijker met de livestreams. Daar plakken en knippen ze alleen in de uitzending.
Wat dacht je van 1 wc voor 100 personenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:36 schreef mario390 het volgende:
sorry maar de produzenten van deze show zijn helemal niet normal, 100 mensen en huis en niks te eten!
ja dat ook maar ze hebben niks te eten ,ze hebben ruzie om en Pan Water,dann hebben ze zich in de episode 2 geslagen dat is niet normal deze show, ik moecht echt weten wat moet gebeuren omdat zij zo en sort show stoppen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 wc voor 100 personen
SPOILER: niet echt een spoiler, maar goedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:31 schreef zoem het volgende:
Gisteren vertelde Nicolette op de radio datargh ook maar spoiler doenSPOILER: niet echt een spoiler, maar goedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
argh ook maar spoiler doen
waarom is op gemist.nl episode 2 al te bekijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die al kijken? Nee toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is op gemist.nl episode 2 al te bekijken?
yep nu kijk ik van gisteren op episode 2 gaa ik wachten of ik betaal moet ik overlegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je die al kijken? Nee toch?
Oh wacht. Als je premium betaalt kun je het al zien of zo?
Ik zit er wel klaar voor.....en dit soort programma's is mijn ding helemaal niet, maar vond het zó bizarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:16 schreef IkFok het volgende:
het gaat zo weer los hier als programma bezig is denk ik
zelfs een countdown (of is dat altijd?)quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
zelfs een countdown (of is dat altijd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |