Ah, een kennerquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:38 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Der kleine Maulwurf
daar ken ik haar dus van, zat mij rot te verzinnenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:29 schreef Razor21 het volgende:
Hoi Tessa! Get The Fuck Out Of My House #GTFOOMH. Doe je weer mee met een reality-serie?
[ link | afbeelding ]imgupload
hij heeft wel mooie ogen, maar de rest is kutquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden al die vrouwen zo aantrekkelijk aan die huidige leider?
Ik had even gemist waarom hij gekozen is als huisbaas/leider.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden al die vrouwen zo aantrekkelijk aan die huidige leider?
Alle deelnemers mochten op papier een stem uitbrengen op een inwoner en hij heeft goed gelobbydquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ik had even gemist waarom hij gekozen is als huisbaas/leider.
Ok dank je..quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alle deelnemers mochten op papier een stem uitbrengen op een inwoner en hij heeft goed gelobbyd
Die lul loopt dus steeds door het beeld als die weet dat de camera's daar zijnquote:
Ja dat laatste is wel een gemis aan een RLSquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:58 schreef iBenny het volgende:
Beste tv-show sinds tijden
Ik mis alleen livestreams
Ben jij die dikke lelijke masseuse soms?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:13 schreef masseuse het volgende:
Een massage met een happy ending is een never ending story..again and again.....Kom maar eens kijken bij die dikke lelijke masseuse..hoe ze er in het echt uit ziet..Tv vervormd nogal !!
De stumperds die deze opmerkingen plaatsen zien er uit alsof ze al jaren droog staan. en wel een flinke slinger aan hun miezerige gedrochtje nodig hebben..maar eerst die frustratie uit die lamgeslagen schoudertjes wegmasseren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |