Die andere ook? Ik herkende alleen die tessa, maar inderdaad hoe toevalligquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:31 schreef Urb het volgende:
Dus de huisbaas heeft toevallig 2 dames met RLS ervaring onder zich?
Die Lammy werd hierboven iig meermaals genoemd als uit Any & Melissaquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die andere ook? Ik herkende alleen die tessa, maar inderdaad hoe toevallig
Ik ben helemaal para van die rls geworden. Overal steekt iets achter en toeval bestaat niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die andere ook? Ik herkende alleen die tessa, maar inderdaad hoe toevallig
Uitzending staat ook al op RTL XL.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Om half elf de herhaling maar eens kijken. Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt
quote:
+1quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Om half elf de herhaling maar eens kijken. Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt
eejjjjjjjjquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey D.! Leuk om je weer eens te zien
Nu ik het programma zo bekijk, is dat haast niet live te streamen. Er is niet voor niets een mobiele camera bij en een verslaggever. Het is niet te volgen op stream zelf. Ik denk dat dit de reden is waarom er geen streams op internet zijn.quote:
Denk al, 'jou ken ik'.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:29 schreef Razor21 het volgende:
Hoi Tessa! Get The Fuck Out Of My House #GTFOOMH. Doe je weer mee met een reality-serie?
[ link | afbeelding ]imgupload
quote:
Dit soort mongolen hebben over het algemeen 3 meiden om hun heen lopen die kneuzen als hij aanmoedigen om lekker gek en extravert te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |