quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Yvonne ging er toch als eerst uit, die van Fok!?
Woon je in de Schilderswijk?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:58 schreef Prisha het volgende:
ik had het idee dat ik heel veel bekende gezichten zag
Dat is echt evident bij dit soort programma's.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:58 schreef Prisha het volgende:
ik had het idee dat ik heel veel bekende gezichten zag
Hij lijkt een beetje op die vriend van Michael...maar dan istie wel z'n haagse accent kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:57 schreef raptorix het volgende:
Was die huisleider nou een bekende van Barbie en haar man? Mijn vriend meende dat te zien.
Wel gebleekte tandjes en gezonde bruine teint.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op die vriend van Michael...maar dan istie wel z'n haagse accent kwijt
quote:
oh ja van waar is die ook al weerquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ben nu 4 minuten aan het kijken en nu al top tvIk zag al een bekend hoofd voorbij komen, een of andere nicht uit Idols of Talents ofzo.
quote:
ik kan het op gemist nog niet vindenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ben nu 4 minuten aan het kijken en nu al top tvIk zag al een bekend hoofd voorbij komen, een of andere nicht uit Idols of Talents ofzo.
misschien verwachten ze wel een looptijd van 2 wekenquote:
Niet bij SBS kijkenquote:
is nog niet beschikbaarquote:
Anders staat hij hierquote:
Ja Kjeld, deed mee met idols. Waarom weet ik ditquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |