Ik denk dat jij een slecht voorbeeld bent als het aankomt op privacy/etiquettequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:00 schreef IDkaart het volgende:
Plaats vooral lekker een foto met het hoofd van de lasmeneer erop. De zotheid in het schenden van etiquette.
Ik zet toch ook geen foto's met andere mensen hun hoofd op FOK!?
Nee, ik kom niet zo vaak in KLBquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kent toch wel het bradgod en rijbewijs verhaal?
Oké okéquote:
Joh dat verhaal rammelt aan alle kanten en is elke keer anders. Ik zou het niet te serieus nemen. Daarnaast hoor ik steeds vaker dat mensen soortgelijke drama's hadden met rijles. Mensen kunnen er ook niks aan doen dat er steeds meer slechte rijlesscholen op de markt zijn. Braddie kan eigenlijk wel voorlichting gaan geven van hoe vervelend het is om lessen van slechte kwaliteit gehad te hebben en hoeveel geld hem dat gekost heeft, hij is niet de enige. (Uitgaande van dat hij daadwerkelijk bij een malafide rijschool zat)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet zo vaak in KLB
[..]
Oké oké
Hoeveel lessen heb jij nu gehad?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:26 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Joh dat verhaal rammelt aan alle kanten en is elke keer anders. Ik zou het niet te serieus nemen. Daarnaast hoor ik steeds vaker dat mensen soortgelijke drama's hadden met rijles. Mensen kunnen er ook niks aan doen dat er steeds meer slechte rijlesscholen op de markt zijn. Braddie kan eigenlijk wel voorlichting gaan geven van hoe vervelend het is om lessen van slechte kwaliteit gehad te hebben en hoeveel geld hem dat gekost heeft, hij is niet de enige. (Uitgaande van dat hij daadwerkelijk bij een malafide rijschool zat)
48 bij de malafide troep, ik ben gestopt en er is al wat geregeld bij een erkende verkeersschool. 2 januari heb ik mijn examen al.quote:
Trots op jequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:27 schreef IDkaart het volgende:
Haha ik neem het nu voor Braddie op maar dat is terecht.
48 is ook nogal de moeite iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
48 bij de malafide troep, ik ben gestopt en er is al wat geregeld bij een erkende verkeersschool. 2 januari heb ik mijn examen al.
Nee ik werd gewoon belazerd waar ik bij sta en ik had niet door dat het ook zwart is allemaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
48 is ook nogal de moeite iddAl wel opgegaan voor je examen?
50-55 klinkt echt als belachelijk veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:32 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nee ik werd gewoon belazerd waar ik bij sta en ik had niet door dat het ook zwart is allemaal.Ik was nog niet op examen gegaan, was ook niet aangevraagd.
De erkende rijschool legde mij uit dat 20-30 lessen voldoende is voor kinderen die al op de scooter alle kruispunten hier verkend hebben. 50-55 is vrij normaal voor mensen zonder ervaring om te slagen. Nou er had dus gewoon een examen voor mij aangevraagd moeten worden maar van de malafide rijschool moest ik nog 100 lessen nemen.
Wat zei de politie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:32 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nee ik werd gewoon belazerd waar ik bij sta en ik had niet door dat het ook zwart is allemaal.Ik was nog niet op examen gegaan, was ook niet aangevraagd.
De erkende rijschool legde mij uit dat 20-30 lessen voldoende is voor kinderen die al op de scooter alle kruispunten hier verkend hebben. 50-55 is vrij normaal voor mensen zonder ervaring om te slagen. Nou er had dus gewoon een examen voor mij aangevraagd moeten worden maar van de malafide rijschool moest ik nog 100 lessen nemen.
Das marketing he al die goedkope en kleine pakketten... Er zijn vast mensen zonder ervaring die na 35 lessen opgaan maar deze rijschool zegt gewoon eerlijk dat 55 lessen nodig hebben vrij normaal is en je dus rekening moet houden daarmee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
50-55 klinkt echt als belachelijk veel
edit: ik zie ook dit als 'groffe' () schatting van een autorijschool
[ afbeelding ]
Naja 'heel eerlijk'. Ik zou zo'n getal zien als iets waar je naartoe wil werken. Als je rijbewijs halen in 55 lessen je doel is, dan ben je als rijschool imo niet erg ambitieus (of je hebt veel zelfkennis)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Das marketing he al die goedkope en kleine pakketten... Er zijn vast mensen zonder ervaring die na 35 lessen opgaan maar deze rijschool zegt gewoon eerlijk dat 55 lessen nodig hebben vrij normaal is en je dus rekening moet houden daarmee.
Die was er niet bij betrokken, andere instanties ook niet. Ik ben wel benieuwd welke instanties bij braddie betrokken waren en wat ze tegen die rijscholen hebben gezegd. Ik vermoed dat er eentje te vroeg op examen is gestuurd zodat hij juichend iedereen kan vertellen dat hij op examen gaat wat nieuwe klanten aantrekt.quote:
Nee is niet hun doel. Ik weet niet eens of er pakketten worden verkocht. (Behalve de turbocursus)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja 'heel eerlijk'. Ik zou zo'n getal zien als iets waar je naartoe wil werken. Als je rijbewijs halen in 55 lessen je doel is, dan ben je als rijschool imo niet erg ambitieus (of je hebt veel zelfkennis)
Ja, maar het is meer aan zo'n examinator om dat te toetsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:39 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nee is niet hun doel. Ik weet niet eens of er pakketten worden verkocht. (Behalve de turbocursus)
Daarnaast is het doel van rijles niet alleen een rijbewijs halen maar ook veilig aan bet verkeer deel kunnen nemen. En dat vergeten heel veel mensen.
Dit ja, ik dacht ook dat 35 normaal was en alles daarboven 'veel'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
50-55 klinkt echt als belachelijk veel
edit: ik zie ook dit als 'groffe' () schatting van een autorijschool
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Bij de malafide rijschool leerde ik dingen die echt verboden zijn. Alleen ziet de examinator dat niet altijd omdat je maar een klein stukje rijvaardigheid showt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer aan zo'n examinator om dat te toetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |