90 op de teller, zo rond de 83-84-85 geijkt en vervolgens nog 3km correctie. Volgens mij zit het deze keer wel goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 04:53 schreef ambertje90 het volgende:
"Ik rij nu 90"
Maar je mag daar maar 80, je wilde toch geen dashcamfilmpjes van je eigen overtredingen online zetten?
Zonder richtingaanwijzer komt ie trouwens niet door de APK.
de nieuwe Werner Buddingquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:22 schreef Travel. het volgende:
Bradge. Je hebt zo een rijschool verleden en nog steeds tijdens het rijden tegen een camera'tje praten en met één handje sturen. Doet je knipperlichtje het trouwens?
Waarom zet je dan geen wekker?quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bizar trouwens hoe "makkelijk" ik mijn ritme weer omgooi voor het slechte.
In Slagharen ging ik de 2 nachten dat ik er sliep tussen 12 en 1 naar bed en was ik om 9 uur wakker.
Gisternacht hier? Sliep om kwart voor 4 en was 12 uur wakker
Wat nou jeugdsentiment, je bent er dit weekend voor het eerst in geweestquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Looping Star vind ik een fijne achtbaan omdat 'ie lekker eenvoudig is en vanwege het jeugdsentiment.
Niet nodig, want het gratis all you can eat ontbijt wordt in Hilversum tot 14:00 geserveerd.quote:
Hmmmquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Daarom juist. Misschien was het wel een grote leugen dat 'ie geslaagd was.
Hugo bleek die vraag aan "Travel." te vragen blijkbaar.quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:45 schreef PimD het volgende:
[..]
Wat nou jeugdsentiment, je bent er dit weekend voor het eerst in geweest
Tien.quote:
Duizenden niet, maar ik wil hem wel gewoon rijdend houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:49 schreef starla het volgende:
Ding kostte 300e en je bent van plan duizenden euro's uit te geven aan onderhoudskosten de komende jaren?
Nee, ik moest toen we naar Slagharen gingen nog tanken, avond daarvoor brandde het lampjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:07 schreef PimD het volgende:
Toch niet 3 volle tanken in een weekend, Slee?
Als een APK keurmeester aangeeft dat er gelast moet worden dan is het einde verhaal. Er wordt dan enkel gelast om hem door de APK te krijgen. Het is niet zo dat de schade volledig en netjes wordt hersteld. Het jaar daarop heb je hetzelfde probleem aangezien het weer weggerot is. Je betaalt een bak geld voor een tijdelijke oplossing. Als er gelast moet worden omdat je ermee wilt blijven rijden, dan had dit gisteren al moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Duizenden niet, maar ik wil hem wel gewoon rijdend houden.
Zoals ik ook in het filmpje aangaf, zodra de versnellingsbak einde verhaal is gaat de auto weg, maar andere zaken maken mij niet zo veel uit omdat dit ook qua kosten een stuk lager ligt dan een nieuwe versnellingsbak.
Maar even afkloppen, ik heb dit jaar nog geen groot onderhoud gehad.
- Distributieriemwissel bij 170k.
- Lampjes verwisselen.
Oh op zo`n manier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:45 schreef Stratotanker het volgende:
Dat ziet er absoluut netjes uit. Mijn post ging over de carrosserie. Lassen aan een subframe zal waarschijnlijk wat minder problemen geven inderdaad. Desnoods klap je er een betere onder als het niet al teveel werk is. Lassen zal sowieso niet zoveel kosten. Dus dat is goed nieuws.
Overdrijven is een vak Mapima. We weten allemaal dat jij daar goed in bent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:00 schreef IDkaart het volgende:
Plaats vooral lekker een foto met het hoofd van de lasmeneer erop. De zotheid in het schenden van etiquette.
Ik zet toch ook geen foto's met andere mensen hun hoofd op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |