Ik weet niet of en hoeveel je aan sport doet, maar als je merkt dat fysieke activiteit je (slaap)ritme ten goede komt, waarom pak je dan niet een sport (fitness, balsport whatever) op? Dan heb je ook nog meteen een extra boost voor je hele afvalproces! Ik vind je filmpjes trouwens wel tof in elkaar gezet! Leuk intro ook vooral en ik zou zeggen focus je vooral op de mensen die het wel tof vinden wat je doet. Zeikerds die alleen negatief zeuren heb en houd je altijd. Dat zijn ook die mensen die wel de hele dag lopen te zeiken maar nooit zelf verantwoordelijkheid durven te nemen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja nee
Ik vind het gewoon gek.
De eerste dag heb ik niet eens zo heel veel gelopen, maar ik sliep wel om half 1
En gisteren heb ik eigenlijk ook amper gelopen, was ik om 9 uur wakker, en vervolgens sliep ik pas om kwart voor 4
Ik ga de vlog straks gewoon nog een keer bekijken, de 1ste rit in deze emotionele achtbaan smaakte naar meer.quote:
quote:
Heldenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ga de vlog straks gewoon nog een keer bekijken, de 1ste rit in deze emotionele achtbaan smaakte naar meer.
Wat vind je zo leuk aan de filmpjes qua hoe ze in elkaar gezet zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik weet niet of en hoeveel je aan sport doet, maar als je merkt dat fysieke activiteit je (slaap)ritme ten goede komt, waarom pak je dan niet een sport (fitness, balsport whatever) op? Dan heb je ook nog meteen een extra boost voor je hele afvalproces! Ik vind je filmpjes trouwens wel tof in elkaar gezet! Leuk intro ook vooral en ik zou zeggen focus je vooral op de mensen die het wel tof vinden wat je doet. Zeikerds die alleen negatief zeuren heb en houd je altijd. Dat zijn ook die mensen die wel de hele dag lopen te zeiken maar nooit zelf verantwoordelijkheid durven te nemen.
Ik vind achtbanen helemaal niet leukquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:37 schreef Paul het volgende:
Als je achtbanen zo leuk vindt, is Walibi dan geen leuker park voor jou Braddie?
Zoals je ziet hou ik mijn aandacht 99% van het filmpje gewoon op de weg, en de keren dat ik in de camera zijn zijn wat, 1-2 seconde? Was verder vrij rustig, noemen ze aandacht verdelen. Zolang ik niet constant in de camera kijk is er niks aan de hand.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:22 schreef Travel. het volgende:
Bradge. Je hebt zo een rijschool verleden en nog steeds tijdens het rijden tegen een camera'tje praten en met één handje sturen. Doet je knipperlichtje het trouwens?
Mwah, alles valt goed te praten. Maar de enige tip die ik je zou willen geven is om het toch maar niet te doen. Stel je rijdt iemand invalide terwijl je lekker je ochtendverhaal op de camera aan het doen bent. Leg dat dan maar uit aan diegene.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals je ziet hou ik mijn aandacht 99% van het filmpje gewoon op de weg, en de keren dat ik in de camera zijn zijn wat, 1-2 seconde? Was verder vrij rustig, noemen ze aandacht verdelen. Zolang ik niet constant in de camera kijk is er niks aan de hand.
En ja, met een hand sturen, want nu ik mijn rijbewijs heb moet ik alles volgens het boekje doen? Nee toch?Ik rij sinds dag 1 van m`n pasje al met een hand, vind ik een stuk prettiger rijden dan 2, als het echt druk word, of ik ga echt wat sneller rijden of moet wat krappere bochten nemen dán gaan er 2 handen aan, maar als ik nu gewoon casual 80-90 rij op een rustige weg kan dat prima
Enne, die vraag snap ik niet helemaal, zal wel zijn omdat je mijn knipperlicht niet hoort?
ik gebruik mijn knipperlicht altijd, mensen die hem niet gebruiken![]()
Beetje jammer dat je steeds mijn rijbewijs verleden er bij haalt, want dat zegt vrij weinig.
Ja, dat je met iemand te maken had die slecht leert en extreme faalangst heeft
Ik ga niet in heel veel drukte (Dus in het centrum, dit soort filmpjes opnemen) Maar op een rustige provinciale weg terwijl ik gewoon m`n ogen op de weg hebt sja..quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, alles valt goed te praten. Maar de enige tip die ik je zou willen geven is om het toch maar niet te doen. Stel je rijdt iemand invalide terwijl je lekker je ochtendverhaal op de camera aan het doen bent. Leg dat dan maar uit aan diegene.
Slagharenfilmpje was vermakelijk en zeker mee door gaan, maar ik heb een aversie tegen vlogger/bloggers/filmers/bellers/appers achter het stuur.
En met je ''rijverleden'', daar bedoel ik meer mee als je nou je rijbewijs al 10 jaar hebt en enige ervaring hebt, dan is het wat verstandiger om zulke dingen te doen ivm nu. Je zal niet de eerste zijn die zichzelf overschat.
De meeste doden vallen op provinciale wegen Brad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga niet in heel veel drukte (Dus in het centrum, dit soort filmpjes opnemen) Maar op een rustige provinciale weg terwijl ik gewoon m`n ogen op de weg hebt sja..
Mezelf overschatten heb ik al eens gedaan, toen had ik m`n rijbewijs 1,5 maand, sindsdien hou ik het rustig.
Wat mij betreft is deze discussie wel klaar man. Laat mij lekker m`n filmpjes maken, en als je toevallig een shot ziet wat je niet bevalt mag je daar echt best wel kritiek op geven, maar om dan gelijk zo uit te halen m.b.t m`n rijbewijs en ervaring vind ik een beetje zwak eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
De meeste doden vallen op provinciale wegen Brad.
Het is geen discussie. Stop met gevaar te veroorzaken in het verkeer voor anderen. Ik wil niet in een rolstoer omdat anderen hun haar doen/nagels lakken of vloggen. Einde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze discussie wel klaar man. Laat mij lekker m`n filmpjes maken, en als je toevallig een shot ziet wat je niet bevalt mag je daar echt best wel kritiek op geven, maar om dan gelijk zo uit te halen m.b.t m`n rijbewijs en ervaring vind ik een beetje zwak eerlijk gezegd.
heb jij eigenlijk een rijbewijs?quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:22 schreef Travel. het volgende:
Bradge. Je hebt zo een rijschool verleden en nog steeds tijdens het rijden tegen een camera'tje praten en met één handje sturen. Doet je knipperlichtje het trouwens?
Bedankt dat je mij bang maakt voor rijles.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:22 schreef Travel. het volgende:
En gras is groen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
De meeste doden vallen op provinciale wegen Brad.
Je kan het iemand die zich op dit forum begeeft onder de gebruikersnaam ''Travel.'' niet kwalijk nemen dat hij de verkeersveiligheid hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze discussie wel klaar man. Laat mij lekker m`n filmpjes maken, en als je toevallig een shot ziet wat je niet bevalt mag je daar echt best wel kritiek op geven, maar om dan gelijk zo uit te halen m.b.t m`n rijbewijs en ervaring vind ik een beetje zwak eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |