Dat viel eigenlijk heel erg mee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:36 schreef PimD het volgende:
Hoeveel vettigheid heb je gegeten dit weekend dan?
Dan hou ik na 5 minuten al geen noten meer over denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:40 schreef starla het volgende:
[..]
Wat preuts zeg. Ik zou Brad een paar dagen lang gewoon continu pijpen terwijl hij gitaar speelt en bij elke gemiste noot, knijp ik in één van z'n noten.
Dat is pas romantisch [ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk ben je na 30 seconden toch al meerdere keren gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan hou ik na 5 minuten al geen noten meer over denk ik(Ben zo`n sloppy gitarist)
quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:40 schreef starla het volgende:
[..]
Wat preuts zeg. Ik zou Brad een paar dagen lang gewoon continu pijpen terwijl hij gitaar speelt en bij elke gemiste noot, knijp ik in één van z'n noten.
Dat is maar goed ook, want knijpen in 'blauwe ballen' lijkt me des te pijnlijkerquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je na 30 seconden toch al meerdere keren gekomen
Slagharen heeft blijkbaar een positief effect op je. Heb je daar ook meer fysieke activiteiten gedaan ofzo? (zwemmen, paardrijden, wandelen, neuken etc)quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bizar trouwens hoe "makkelijk" ik mijn ritme weer omgooi voor het slechte.
In Slagharen ging ik de 2 nachten dat ik er sliep tussen 12 en 1 naar bed en was ik om 9 uur wakker.
Gisternacht hier? Sliep om kwart voor 4 en was 12 uur wakker
Ja heel veel gelopen, liep een kleine 10-12 kilometer op een dagquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:51 schreef starla het volgende:
[..]
Slagharen heeft blijkbaar een positief effect op je. Heb je daar ook meer fysieke activiteiten gedaan ofzo? (zwemmen, paardrijden, wandelen, neuken etc)
Je bedoelt dat als je overdag loopt en buiten bent in plaats van in je hokje op een stoel te zitten, dat je dan moe bent 's avonds en beter en eerder slaapt?quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja heel veel gelopen, liep een kleine 10-12 kilometer op een dag
Ja neequote:Op maandag 3 oktober 2016 15:09 schreef PimD het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je overdag loopt en buiten bent in plaats van in je hokje op een stoel te zitten, dat je dan moe bent 's avonds en beter en eerder slaapt?
Wat een schokkende ontdekking
quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk heel erg mee.
Juist.quote:elke avond patat gescoord
Als avondeten patat, 2 dagen achter elkaarquote:
Wat mijn pa er van vind, echt geen idee, die weet het volgens mij niet. (Zovaak spreek ik hem niet, en als ik hem spreek gaat het daar niet over eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je ma vindt het vloggen dus niet zo erg, wat vindt je Pa er van dan ? (sorry weet niet de thuissituatie dus als je hier niet op wilt reageren... vooral niet doen)
Thanksquote:Op maandag 3 oktober 2016 17:52 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk filmpje.
Ben wel benieuwd hoeveel er weer aan zit bij het weegmoment eigenlijk.
We merken het wel. Als het er maar komt, voor je trouwe kijkers.quote:Op maandag 3 oktober 2016 17:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks
Ik ga mezelf morgen wegen denk ik, ligt er aan hoe ik mij voel.
Hoezo vind je de kwaliteit er op vooruit gegaan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:09 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
We merken het wel. Als het er maar komt, voor je trouwe kijkers.
Beterschap voor nu iig. Moet zeggen dat ik de kwaliteit van je filmpjes erop vooruit vind gegaan.
Was het om 12-half 1 naar bed gaan en rond 9 uur opstaan trouwens geen reden om de trend voor te zetten? Lijkt mij wel een mooie opstap naar het krijgen van een dagritme.
Minder filmpjes en hetgeen wat er op staat is imo leuker in elkaar gezet en wat interessanter dan stomme nieuwtjes over Bassie of een filmpje met een titel die gelijk de inhoud verklapt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoezo vind je de kwaliteit er op vooruit gegaan?
En ja, was het wel.
Maar toen ik terug kwam vanuit Slagharen gisteren dacht ik om 12 uur. ik ga zo naar bed.
En toen zat ik achter de PC en was het opeens kwart voor 4
Denk dat het ook zéker mee speelde dat ik daar geen computer had
Ooh op zo`n manier, klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Minder filmpjes en hetgeen wat er op staat is imo leuker in elkaar gezet en wat interessanter dan stomme nieuwtjes over Bassie of een filmpje met een titel die gelijk de inhoud verklapt.
Ik ben jaloers...quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:40 schreef starla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |