Klopt, en die staat er weerquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:05 schreef PimD het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een paar weken geleden een "Ze gaan de Looping Star slopen!!!![]()
![]()
![]()
" vlog postte Bradley?
![]()
Het geluid is een stuk natuurlijker dan het geluid van m`n telefoon of camera's.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je geluid is weer gewoon kut Bradley, veel te zacht bij je laatste filmpje.
Koop anders eens voor een paar euro van dit soort
https://www.amazon.co.uk/(...)words=microphone+3.5
Of koop zoiets als dit (puur voor binnen als je dingen aan het melden bent)
https://tweakers.net/pric(...)udio-microphone.html
https://www.amazon.de/Sam(...)ywords=Samson+Meteor
Ik had echt zoiets van de fuckquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:43 schreef EggsTC het volgende:
Na gesynchroniseerde 2 & half man![]()
Brad, je moet ook een ender hebben men... nu eindigt alles zo abrupt
Iets catchy, zoals "yeeeeehaaaaaa" als je afsluit. Maar dan "Waaaaaaa-joooooonnggggg" gewoon om de haters de gek aan te stekenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets van de fuck
Een einde, ja moet ik ook nog ff naar kijken.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iets catchy, zoals "yeeeeehaaaaaa" als je afsluit. Maar dan "Waaaaaaa-joooooonnggggg" gewoon om de haters de gek aan te steken
Volgende weekquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:35 schreef PimD het volgende:
Wanneer kunnen we de weegschaal-video verwachten?
Klopt, maar dat is het volgende week ook nogquote:
Wederom worden beloftes niet nagekomenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die komt er ook a.s maandag.
(Ben benieuwd hoe die gaat worden i.v.m SlagharenZal daar niet veel eten, maar het word ook geen weekend met aardappels/vlees/groenten zeg maar
)
Voel mij daar écht te misselijk voorquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:44 schreef PimD het volgende:
[..]
Wederom worden beloftes niet nagekomen
Maar je moeder weet dus ook dat je vlogt, wat zegt die als ze naar je kanaal surft en het kanaal voor de zoveelste keer van de aardbodem is verdwenen?quote:
Te misselijk om op de weegschaal te staanquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voel mij daar écht te misselijk voor
Ben sinds gistermiddag een partij misselijk, dus het word volgende week Pim.
Mijn ma weet dat ik vlog, maar ze doet er eigenlijk nooit wat mee, zolang ik haar maar niet met d`r gezicht op internet zet vind ze het primaquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar je moeder weet dus ook dat je vlogt, wat zegt die als ze naar je kanaal surft en het kanaal voor de zoveelste keer van de aardbodem is verdwenen?
Deze week echt geen zin inquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Te misselijk om op de weegschaal te staan
Wat een koning ben je ook.
Gaat er aan komen!quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:59 schreef Leonos het volgende:
Krijg ik nog een keer de groetjes Bradgod?
Wat preuts zeg. Ik zou Brad een paar dagen lang gewoon continu pijpen terwijl hij gitaar speelt en bij elke gemiste noot, knijp ik in één van z'n noten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:11 schreef Raap het volgende:
Lijkt me heerlijk om een paar dagen met Brad in een cowboy cottage te slijten; wijn, stukje kaas en lieve woordjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |